Reactie verwijderd??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb vanavond een reactie geplaatst in Nieuw huis, systeem voor alles, naar mijn mening ook gewoon on-topic.

Nu kan ik nergens die reactie meer vinden, ik zie slechts 1 post van vandaag en die is van de TS.

De vraag is dus, is die post getrashed of zit er ergens een bug?

[ Voor 1% gewijzigd door sus op 16-04-2013 21:51 . Reden: iPad typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-07 12:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik kan helemaal nergens een post terugvinden in de database of op het forum, weet je zeker dat je niet de post getyped hebt en dan perongeluk het venster hebt gesloten?

Ik zie overigens wel een 'POST' op dat topic in de logs, maar vervolgens word de index van dat forum opgevraagt in plaats van het topic, dat doet mij denken dat je op 'Verwerk & bekijk reactie' of op 'reageer' hebt geclicked in de quickreply in plaats van op 'verstuur wijzigingen' en vervolgens bent wegbrowsed zonder de reactie ook daadwerkelijk te plaatsen.

[ Voor 52% gewijzigd door Kees op 19-04-2013 14:41 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:54
Kees schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:29:
Ik kan helemaal nergens een post terugvinden in de database of op het forum, weet je zeker dat je niet de post getyped hebt en dan perongeluk het venster hebt gesloten?

Ik zie overigens wel een 'POST' op dat topic in de logs, maar vervolgens word de index van dat forum opgevraagt in plaats van het topic, dat doet mij denken dat je op 'Verwerk & bekijk reactie' of op 'reageer' hebt geclicked in de quickreply in plaats van op 'verstuur wijzigingen' en vervolgens bent wegbrowsed zonder de reactie ook daadwerkelijk te plaatsen.
Dat is "Plaats reactie" en "bekijk reactie" en "reageer", kees ;)

De eerste twee staan in de quickreply: "Plaats reactie" plaatst zoals het doet vermoeden de quickreply. "Bekijk reactie" toont eerst een voorbeeld. "Reageer" opent een nieuw venster waar je een uitgebreider formulier hebt om de reactie wat mee op te maken

[ Voor 16% gewijzigd door Misha op 19-04-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:07

Fiber

Beaches are for storming.

Veel browser onthouden je post wel, dus wellicht moet je in het juiste tabje heel vaak op de 'Back' knop klikken en heb je geluk... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 17:46
Ik denk dat die kans 3 dagen na dato toch wel aan de kleine kant is :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09

sus

is druk :+

Topicstarter
Kees schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:29:

Het is even terug, ik zit druk met werk, vandaar.

Ik heb de reactie wel geplaatst, sterker, daarna een kleine edit gedaan om een typo we te halen. Daarna heb ik inderdaad vanuit het topic de index opgevraagd, om de andere topics te bekijken.
Pagina: 1