Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Recent een Acer liquid gallant duo gekocht, werk(te) perfect.
Had hem beveiligd met patroonbeveiliging, helaas vond een vriend er plezier in om het patroon een 20-tal keer verkeerd in te geven. Er wordt dan gevraagd naar je google-account+paswoord, helaas had ik op dat moment de wifi niet aanstaan (kon gegevens dus niet verifiëren) en evenmin de usb-debugging (adb enz. niet bruikbaar).
Nu is mijn vraag of er echt geen andere oplossing is dan een factory reset? Had nl. graag mijn data nog gerecupereerd. Heb ondertss op het internet gezocht maar nergens iets bruikbaar kunnen vinden... :(
Heb wel een backup user data bewaard op m'n sdcard via de android system recovery (ben ik daar iets mee?).
Heeft er iemand suggesties?

Alvast bedankt,

n00b-android gebruiker

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik

Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.