ik heb na mijn 16e verjaardag wat geld gekregen en had hier al voor gepland om van dit geld een nieuw computer te kopen. Ik heb niet het grootste budget namelijk 400 euro, en dan zit ik aan mijn limiet. ik heb al iets samen gesteld maar weet nog niet zeker of dit allemaal wel het beste is wat ik kan krijgen voor deze prijs. aangezien dit mijn eerste keer is dat ik een pc bouw wil ik graag wat advies. mijn vader heeft met computers gewerkt dus het in elkaar zetten is geen probleem alleen ik moet wel weten wat ik erin kan stoppen. dit is wat ik nu heb met de prijzen van alternate.nl:
proccesor: AMD Phenom II X4 965 black edition (88,90)
moederbord: ASRock 970 pro3 raid (62,90)
video kaart: ASUS GTX650-E-1GD5 (99,50)
voeding: Cooler Master GX450 (46,99)
RAM: Corsair vengeance 4GB DDR3-1600 kit (41,99)
opslag: Western Digital Blue 3,5 inch 1TB hard drive (64,90)
ik heb al een goede kast.
en windows 7 ultimate 64-bit via slim.nl
totaal: 405,58 euro
ik wil deze computer gebruiken voor gamen maar ook voor schoolwerk.
ik hoef niet elke nieuwe game op ultra te spelen maar medium of hoger zou fijn zijn, vooral op nieuwere games zoals bioshock infinite of crysis 3 vind ik medium al meer dan genoeg.
als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, ik ben namelijk van plan vrijdag deze of een verbeterde versie van deze pc te bestellen. ik sta open voor suggesties.
bij voorbaat dank
proccesor: AMD Phenom II X4 965 black edition (88,90)
moederbord: ASRock 970 pro3 raid (62,90)
video kaart: ASUS GTX650-E-1GD5 (99,50)
voeding: Cooler Master GX450 (46,99)
RAM: Corsair vengeance 4GB DDR3-1600 kit (41,99)
opslag: Western Digital Blue 3,5 inch 1TB hard drive (64,90)
ik heb al een goede kast.
en windows 7 ultimate 64-bit via slim.nl
totaal: 405,58 euro
ik wil deze computer gebruiken voor gamen maar ook voor schoolwerk.
ik hoef niet elke nieuwe game op ultra te spelen maar medium of hoger zou fijn zijn, vooral op nieuwere games zoals bioshock infinite of crysis 3 vind ik medium al meer dan genoeg.
als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, ik ben namelijk van plan vrijdag deze of een verbeterde versie van deze pc te bestellen. ik sta open voor suggesties.
bij voorbaat dank