<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
KOelkast schijnt te helpen 
ff uurtje erin (in plastic niet geleidende zak!!!) Dan voorzichtig met mesje loswrikken
Suc6
ff uurtje erin (in plastic niet geleidende zak!!!) Dan voorzichtig met mesje loswrikken
Suc6
Ik heb bij mijn oude TNT2 de oude heatsink juist verwarmd met een zware zeilenfohn. Heatsink in de bankschroef en een kwartslag draaien
One of the animals has left its cage today.
ik hoorde van een paar andere föhn er naast en dan met een ingepakte schroeven draaier de heatsink van de core wrikken
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Oeps. Jah...vriezerOp zondag 03 juni 2001 22:54 schreef eXistence het volgende:
Het was toch de vriezer en niet de koelkast??
Sommige koelkasten hebben vriesvak
we hebbe 2 vriezersOp zondag 03 juni 2001 23:32 schreef stokkie het volgende:
[..]
Oeps. Jah...vriezer
Sommige koelkasten hebben vriesvak
Verwijderd
pak gewoon een onscherp ding en wrik het er rustig af, lukte bij mij ook makkelijk(hercules gf 2 mx)
je hoort bij the way wel een lekker kraak geluidje maar dat maakt niet uit
dat iets wat je gebuikt hebt wat was dit had je dit nog ingepakt of nie?Op zondag 03 juni 2001 23:37 schreef Dwaashaas het volgende:
pak gewoon een onscherp ding en wrik het er rustig af, lukte bij mij ook makkelijk(hercules gf 2 mx)
Pagina: 1