Ik heb twee ATI 5870 kaarten met CrossFireX. Hierop heb ik twee monitoren via DVI aangesloten en sinds kort mijn TV via DisplayPort naar HDMI. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle drie de schermen tegelijk kan gebruiken?
Verwijderd
Hier is al zoveel over geschreven. Als je zelf even moeite doet dan vind je zowel op dit forum als daarbuiten bergen met info.
Als ik op google zoek kom ik alleen op paginas die vertellen wat je nodig hebt qua adapters etc. Alles wat ze hier hebben beschreven heb ik al, ik moet alleen weten hoe ik het nou in CCC moet instellen.
Ik kom anders bij AMD uit die onder andere dit zegtbartbergmans schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:50:
Als ik op google zoek kom ik alleen op paginas die vertellen wat je nodig hebt qua adapters etc. Alles wat ze hier hebben beschreven heb ik al, ik moet alleen weten hoe ik het nou in CCC moet instellen.
http://www.amd.com/us/pro...es/what-is-eyefinity.aspxSingle Large Surface (SLS) mode is activated when you create an AMD Eyefinity technology display group in the AMD Catalyst™ Control Center. SLS mode combines the resolutions of all the connected displays, and then essentially “tricks” the operating system into believing that there is one display with that large combined resolution.
Je DP naar HDMI adapter moet actief zijn, anders werkt het niet en heb je gewoon twee schermen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wil je van al je schermen 1 scherm maken (met Eyefinity) of wil je, je desktop over 3 schermen uitbreiden?
Maakt eigenlijk niet uit.Oaquasis schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:53:
Wil je van al je schermen 1 scherm maken (met Eyefinity) of wil je, je desktop over 3 schermen uitbreiden?
Ik heb nou CrossFireX uitgezet en nou kan ik wel alle drie de schermen tegelijk gebruiken.
Ah ja, voor mij maakt dat namelijk best veel uit
...Ik heb 3 beeldschermen, maar wel omdat ik 3 schermen wil en niet 1 groot scherm verdeelt over 3 beeldschermen.
Dus voor mij geen Eyefinity, ik hoefde dus alleen mijn schermen te activeren en mijn desktop arrangement goed te zetten in CCC...
Dus voor mij geen Eyefinity, ik hoefde dus alleen mijn schermen te activeren en mijn desktop arrangement goed te zetten in CCC...
Pagina: 1