Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

app downloaden buiten app store om

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een app makkelijk downloadbaar te krijgen voor iphone gebruikers buiten te iphone store om? Ik zou mijn app namelijk graag willen laten testen door een breed publiek. Android gebruikers kunnen gemakkelijk een app van een site downloaden, Safari staat dit helaas niet toe.

Wie heeft er een goede oplossing voor me?

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Lukt niet aangezien je bij IOS geen apps buitenom de markt kan downloaden. Dat kan alleen als je je device jailbreakt.

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 09:15
Moet gewoon kunnen met behulp van Xcode, vroeger ging dat met het registeren van de UDID, ik weet niet hoe dit vandaag de dag zit. De app aan random mensen uitdelen kan sowieso niet.

Is dit niet iets?

[ Voor 44% gewijzigd door Vitruvius op 16-04-2013 18:10 ]

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 15:03
TestFlight? Meer info hier: https://testflightapp.com/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?; die staat niet voor niets bovenaan het Programming forum ;)

Ik zou je topic gemoved hebben naar "een" Apple forum waarschijnlijk, ware 't niet dat ik je vanavond nog wees op onze quickstart en je helaas niets met die aanwijzing hebt gedaan om deze topicstart beter te maken dan de vorige.
Oh, dat andere topic heb je 5 minuten later geopend dan dit topic :P My bad, tijd voor een B)
Maar dan geldt, nog steeds en onverminderd, ook voor dit topic: open gerust een nieuw topic (in 't juiste forum!) maar hanteer dan wel a.u.b. die Quickstart :)

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 17-04-2013 00:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.