Is er een reden dat er geen score meer kan worden toegewezen aan een review nadat er gereageerd is? Ik gaf net namelijk een reactie en prompt waren de blokjes "0 +1 +2 +3" weg...
Hmmm ik heb er net ook op gereageerd en ik kan het nog steeds een 0, +1, +2 en +3 geven
Zie je rechtsboven naast de auteur ook geen +1?
Zie je rechtsboven naast de auteur ook geen +1?
Rechtsboven kan ik inderdaad wel voten, wist eigenlijk helemaal niet dat daar ook een menuutje achter zat, maar er zouden toch ook gewoon vier knoppen onder de review zelf moeten zitten of ben ik nou gek. Onder andere reviews kan ik ze ook niet meer vinden overigens
Das al een tijdje geleden verandert volgens mij hoor. Kan het zo even niet in een .plan terugvinden, maar bij een update van een aantal weken terug zijn de knopjes onder de review vervangen door het menutje bovenin.NinjaTuna schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:57:
Rechtsboven kan ik inderdaad wel voten, wist eigenlijk helemaal niet dat daar ook een menuutje achter zat, maar er zouden toch ook gewoon vier knoppen onder de review zelf moeten zitten of ben ik nou gek. Onder andere reviews kan ik ze ook niet meer vinden overigens
[ Voor 15% gewijzigd door Rupie op 17-04-2013 14:09 ]
Dat is inderdaad gewijzigd en meer in lijn getrokken met hoe je andere user generated content waardeert, zoals de reacties 
Ik sluit het topic omdat het geen bug betreft
Ik sluit het topic omdat het geen bug betreft
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()