Wifi probleem met nieuwe ultrabook

Pagina: 1
Acties:

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:05
Ik heb een nieuwe Ultrabook van Samsung gekocht 3 weken geleden, hierop stond een trial versie van Norton, deze heb ik vandaag een uninstall gegeven omdat ik die toch niet gebruik.

Echter nu doet mijn wifi heel raar, als ik wil verbinden met mijn wifi network wilt die niet verbinden of soms geeft die zelf aan beperkte verbinding.

Mijn tablet en telefoon krijgen meteen perfect verbinding dus hier kan het niet aan liggen. Zelfs als ik het network op open zet krijgt die geen verbinding meer.

Tevens de laptop meegenomen naar iemand anders, precies hetzelfde probleem, hier werkte deze ook voorheen perfect voordat ik die trial deinstalleerde van norton.

Komt iemand dit probleem bekent voor?

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12 14:12
Wlan adapter resetten al geprobeerd?

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:05
Denniz0229 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:19:
Wlan adapter resetten al geprobeerd?
Jup gedaan, maakte helaas geen verschil.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Schrijf eens neer wat je zelf al gedaan/gevonden hebt? Dan hoeven we niet de basale troubleshoot-methodes uit de kast te trekken en kunnen we zien of je misschien toch niet iets vergeten bent...

Herinstalleer je drivers (apparaatbeheer->apparaat verwijderen->drivers ook verwijderen), check alle instellingen van je wlan kaartje, check of er een vast ip-adres in staat, er zijn zoveel dingen die je kunt controleren...

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:57
Misschien dat Norton niet geheel gedeinstalleerd is. Draai eens de Norton removal tool. Deze kan via deze nuttige pagina gevonden worden: http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN146 .