-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik ben toch malle pietje niet!
maar dan krijg je een password van ze
(je hebt dan via challenge een server gebooked) Dan wil je enteren klopt dat hele passwoord niet.. en dan zeg je dat tegen ze en vertellen ze ons gewoon dat wij het gewoon fout doen kom nou... dus wij zijn anti-clanbase server (oftwel NGI servers
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Wij doen dit zo vaak een server reserveren, nooit problemen gehad.Op zondag 03 juni 2001 22:58 schreef RaMMSTeiN het volgende:
ja dat kan ja...
maar dan krijg je een password van ze
(je hebt dan via challenge een server gebooked) Dan wil je enteren klopt dat hele passwoord niet.. en dan zeg je dat tegen ze en vertellen ze ons gewoon dat wij het gewoon fout doen kom nou... dus wij zijn anti-clanbase server (oftwel NGI servers)
bij: The DOG
of bij: Barrys World
Ik ben toch malle pietje niet!
BW = BarrysWorld (heb ik net eff verandert)
Verwijderd
we spelen ook wel eens TDM normal/misschien instagib ook nog wel eens
Maarûh je hoeft niet veel instellen voorons omdat ik zelf alles kan regelen, zolang jij de maps er op heb staan... is het al best
Verwijderd
wat voor verbinding heb je?
Ik heb je ge'add bij ICQ dus dan kan ik je daar makkelijker spreken of met MSN natuurlijk kan dat ook
Verwijderd
icq= 119292548
Mijn verbinding is ADSL-fast (het snelste paket van mxtream adsl dat te krijgen is)
icq me of mail me om iets af te spreken.
originalduplicate@hotmail.com
Ik hoop dat ik met mijn neus heb gekeken en dat je een mega-aansluiting heb van 2 mbit, maar ik zal daar eerst eens ff goed naar kijken als ik jou was...
Bedoel dit overigens niet rot. Wilde eerst ook een server neerzetten, totdat ikzelf werd gewezen op het belang van je upstream. Chello heeft een upsteam van 128 kbps....
Verwijderd
in ieder geval, de soneragebruikers hebben vanavond een mooie ping 250 + !!!! het was zo mooi die ping( 0 tot 100
zijn er mensen hier die een aansluiting hebben tot een Mbit (of meer
Misschien dat GoT wel hun server voor een avondje per dag (raar één avond per dag klopt dat
Wie is eigenlijk de admin van die servers?
Hun servers zijn de laatste tijd 10x beter dan BW. BW is zwaar laggy voor chello users. Hopelijk doen ze daar wel snel wat aan.
[url="http://https://colorado.padlock.net/jolt1/products/index.php?page=clanserver"]Jolt Clanservers[/url]
contact me maar per icq!