Microsoft Works

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 08:59

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
Vrienden, mijn pappa heeft zijn 386 eindelijk ingeruild voor een nieuw pc'tje en hij loopt als een zonnetje! 8) Probleempje is dat hij al 654323 jaar met works werkt en niet aan office kan/wil wennen. We hebben zijn works cd'tje niet meer kunnen vinden. Is er iemand die me aan de install van works kan helpen? Thanks!

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Laatst online: 17:59

Perkouw

Moderator General Chat
Microsoft Works is een betaald pakket als ik het goed heb ? In dat geval zul je begrijpen dat we je hier niet mee kunnen helpen.

Of bedoel je dit ? http://downloads.info/win...ites/microsoft-works.html

[ Voor 83% gewijzigd door Perkouw op 16-04-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Cyphax

Moderator LNX
Works is geen gratis/vrije software, dus je moet haast wel het minder legale pad gaan bewandelen.

Maar dat lijkt me het minste probleem als je zo vast blijft zitten aan een pakket dat allang de nek om is gedraaid. Hij zou er goed aan doen over te gaan op een volwassen office-pakket. LibreOffice of OpenOffice zijn goed, lijken best veel op de oudere Office-versies van MS en ze kosten geen geld. En hoeft ie maar één keer aan te wennen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Perkouw schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:20:
Microsoft Works is een betaald pakket als ik het goed heb ? In dat geval zul je begrijpen dat we je hier niet mee kunnen helpen.

Of bedoel je dit ? http://downloads.info/win...ites/microsoft-works.html
Works werd altijd gratis bijgeleverd bij computers, was ook niet veel waard imho :X

Maar zoals in jouw link al staat: "LICENSE : Free"

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Laatst online: 17:59

Perkouw

Moderator General Chat
Wolfboy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:33:
[...]
Works werd altijd gratis bijgeleverd bij computers, was ook niet veel waard imho :X

Maar zoals in jouw link al staat: "LICENSE : Free"
Geen idee of dat altijd zo was, mogelijk dat er een betaalde variant van was. Vandaar mijn vraag.
Enfin, er staat ook duidelijk ''download now'' dit had de TS zelf ook kunnen vinden door gewoon op ''Microsoft Works'' te zoeken in Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:40
Works had twee varianten, een gratis variant welke door OEMs werd uitgegeven bij nieuwe computers. Waar maar een aantal onderdelen van Works inzaten. En een variant welke je kon kopen bij Microsoft als goedkope Office vervanger.

Echter sinds Office 2010 is Works vervangen door Office 2010 Starter. Daar zit dan alleen Excel en Word in met reclame.

Met andere woorden, de TS kan een illegale (want dat is het altijd) Works kopie proberen te downloaden en te installeren of gewoon accepteren dat het zo is en Office kopen. Office 2010 Starter mag namelijk ook alleen maar door OEMs uitgegeven worden. Als laatste optie kan TS er ook voor kiezen Office Live te gebruiken (in de browser) of Google Docs. Beiden zijn gratis en zonder reclame, maar dan moet er wel in de browser gewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MS Works. Linux not understand.

Sorry, maar je zit hier op de verkeerde plek. Je inzet is ver te zoeken en met een korte zoekoptie had je al kunnen vinden dat MS geen ondersteuning meer bied aan Works. Op slot dus.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.