Ik heb een samsung laptop waarvan de bios de Corsair Force2 60gb niet herkend word in het bios.
Het vreemde is dat hij er wel vanaf boot.
Als ik een tweede HDD aansluit (het ding heeft 2 sata aansluitingen) probeert hij daar vanaf te booten wat niet kan.
Getracht met een samsung bios update tool de bios te updaten van versie 13 naar versie 17 echter krijg ik dit met geen mogelijkheid binnen.
Ik kan deze bios alleen maar downloaden met een speciaal tooltje van samsung zelf. (tool ziet of je op een samsung pc zit of niet, en daarom niet op een andere pc te downloaden)
Blijkt de update server op z'n gat te liggen al een paar dagen.
File is ongeveer 2mb, maar trekt elke keer maar ongeveer 130kb binnen.
Dus net 20min. met samsung aan de lijn gezeten of ze de file niet kunnen sturen....
Zeggen ze droog, probeer het maar op een ander tijdstip...
Zelf al opgelost.
Bios update trok hij na 10x opnieuw downloaden wel.
Nu word de SSD en de HDD wel goed herkend.
Deze kan dicht
Het vreemde is dat hij er wel vanaf boot.
Als ik een tweede HDD aansluit (het ding heeft 2 sata aansluitingen) probeert hij daar vanaf te booten wat niet kan.
Getracht met een samsung bios update tool de bios te updaten van versie 13 naar versie 17 echter krijg ik dit met geen mogelijkheid binnen.
Ik kan deze bios alleen maar downloaden met een speciaal tooltje van samsung zelf. (tool ziet of je op een samsung pc zit of niet, en daarom niet op een andere pc te downloaden)
Blijkt de update server op z'n gat te liggen al een paar dagen.
File is ongeveer 2mb, maar trekt elke keer maar ongeveer 130kb binnen.
Dus net 20min. met samsung aan de lijn gezeten of ze de file niet kunnen sturen....
Zeggen ze droog, probeer het maar op een ander tijdstip...
Zelf al opgelost.
Bios update trok hij na 10x opnieuw downloaden wel.
Nu word de SSD en de HDD wel goed herkend.
Deze kan dicht
[ Voor 7% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 16-04-2013 21:50 . Reden: Zelf al opgelost ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling