Ik heb een (in mijn ogen) simpele webpagina. Iets wat gewoon een tijdelijke placeholder dient te zijn voor een een site die later ingevuld wordt.
Dit werkt op mijn desktop op de laatste versies van IE, Chrome en Firefox en op mobiele telefoons werkt het prima op iOS en Windows Phone.. Dan komen we bij Android aan. De standaard mobiele browser werkt prima. Heeft men echter Chrome of Opera geïnstalleerd gaat het mis; men krijgt gewoon een lege pagina.
Iemand een idee wat ik verkeerd heb staan in m'n code?
.
Dit werkt op mijn desktop op de laatste versies van IE, Chrome en Firefox en op mobiele telefoons werkt het prima op iOS en Windows Phone.. Dan komen we bij Android aan. De standaard mobiele browser werkt prima. Heeft men echter Chrome of Opera geïnstalleerd gaat het mis; men krijgt gewoon een lege pagina.
Iemand een idee wat ik verkeerd heb staan in m'n code?
.
HTML: index.html
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>Ga eens eerst genieten van jullie huwelijksreis?!</title> <style> html, body { background-image: url("gfx/bg.png"); background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; background-position: center bottom; } </style> </head> <body> </body> </html> |
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.