Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512365

Topicstarter
Hallo korte vraag:

Mijn pleegbroertje heeft een HTC HD2. Hier staat android 2.2.1 op.
Hoe kan hij deze updaten? Ik ben een meid, die het een beetje begrijpt, dus graag niet te moeilijk! ;)

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Welkom op Tnet. Wat heb je zelf al kunnen vinden op Google hierover. Een beetje eigen inzet word wel gewaardeerd! Als dat niks oplevert dan kan je hier om hulp vragen! Zit er geen handleiding bij of kan je bij systeem config deze automatische laten updaten via je netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 18:30
de HTC HD2 was oorspronkelijk een Windows Mobile 6.5 toestel. De Android versie is er dan ook door een handig iemand op gezet wss. Vraag die persoon of hij een nieuwe ROM wil installeren (als je niet weet wat dat is, google is your answer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512365

Topicstarter
Dankjewel! Op Google heb ik al gezocht. Hier word ik echter niet echt veel wijzer van. Daarom mijn gedacht e om het hier te gaan zoeken omdat iemand me het hier vast wel wat makkelijker uit kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:42

Felyrion

goodgoan!

@larsiano, de hd2 heeft standaard geen android dus via officiele wegen zal dit niet gaan.

Meestal komt het er bij de hd2 methodes op neer dat je een .zip van de ROM die je wilt op de SD kaart kunt plaatsen waarna je tijdens het booten de bootloader kunt openen en deze zip aanwijzen voor installatie.

Het is uiteraard wel verstandig eerst je spulletjes te backuppen, daar zijn wel apps voor te vinden in de play store.

[ Voor 16% gewijzigd door Felyrion op 16-04-2013 15:56 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 18:30
Als je op google zoekt op Android HD2 vind je erg veel resultaten zoals bijvoorbeeld deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:39

13art

Moderator Mobile
GoT is geen helpdesk we verwachten meer eigen inzet, plus er zijn al topics over de HD2

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.