Dag Dames en Heren,
Ik zou graag bij afuture een grafische kaart aankopen nu twijfel ik welke voor mij het beste zou zijn.
Ik speel graag games en wil ook dat die vloeiend werken en op hoge resulutie draaien mijn buget is 150-180 euro.
Bij afuture kwam ik deze tegen;
CLUB3D Radeon HD 7850 royalQueen
Sapphire HD7850 2GB GDDR5
Mijn vraag is nu welke is het zuinigste, geeft het beste waar voor zijn geld en past het beste bij volgende onderdelen.
Asus 90-MIBK10-G0EAY0KZ
Seagate 1TB SATA HDD
Intel i3-3220T
Kingston 8GB DDR3 1600MHz Module
Be-Quiet Straight Power E9 400W
Samsung 120GB SSD 840
Indien er meer vragen zijn voor de oplossing van deze kwestie voel U vrij ze te stelen.
Graag had ik een overzicht van voordelen en nadelen, eventuele recenties of links die jullie kennen of eigen ervaringen.
Dank bij voorbaat.
S
Ik zou graag bij afuture een grafische kaart aankopen nu twijfel ik welke voor mij het beste zou zijn.
Ik speel graag games en wil ook dat die vloeiend werken en op hoge resulutie draaien mijn buget is 150-180 euro.
Bij afuture kwam ik deze tegen;
CLUB3D Radeon HD 7850 royalQueen
Sapphire HD7850 2GB GDDR5
Mijn vraag is nu welke is het zuinigste, geeft het beste waar voor zijn geld en past het beste bij volgende onderdelen.
Asus 90-MIBK10-G0EAY0KZ
Seagate 1TB SATA HDD
Intel i3-3220T
Kingston 8GB DDR3 1600MHz Module
Be-Quiet Straight Power E9 400W
Samsung 120GB SSD 840
Indien er meer vragen zijn voor de oplossing van deze kwestie voel U vrij ze te stelen.
Graag had ik een overzicht van voordelen en nadelen, eventuele recenties of links die jullie kennen of eigen ervaringen.
Dank bij voorbaat.
S