Toon posts:

iPad app op windows draaien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na veel zoeken, helaas zonder resultaat ben ik hier terecht gekomen. Ik gebruik een programma op de Ipad 2 en deze zou ik graag op mijn Windows 7 laptop willen gebruiken. Op internet heb ik veel gevonden om eerst een virtuele omgeving aan te maken, echter wil ik graag een camera op de laptop aansluiten welke in verbinding staat met de app, waardoor een virtuele omgeving niet gewenst is. Is dit mogelijk en zo ja, wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:00

Fiber

Beaches are for storming.

Welk programma...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:49
Als het programma een windows alternatief heeft; ja, is het alleen voor iOS beschikbaar, nee, dan gaat het je niet lukken. De apps zijn gecompileerd voor een ARM cpu en spreken daarbij een hele zwik iOS API's aan die je echt niet gaat emuleren onder windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een programma welke alleen beschikbaar is voor de Ipad en dus niet voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12
Nee dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:30
Ik heb de titel van je topic iets aangepast. Verder kan ik ook bevestigen dat wat je wil niet kan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:48

Umbrah

The Incredible MapMan

Misschien via airplay dat je het kunt weergeven op Windows, maar goed, denk eens na over de use case van die app, en zoek een gelijkwaardig alternatief. Wees eens wat specifiek hier, misschien dat wij kunnen helpen!

Overigens, de Windows 8 app store heeft wel een hele lading iPad-gelijkwaardige apps zoals tower defense games, gitaar-on-screen dingen, en wie weet wat meer.

Maar nogmaals: wees specifiek, wat doet die app wat je wil, en/of wat probeer je te bereiken? Airserver en zo via airplay de video streamen naar Windows kan zijn wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:46
Je zou natuurlijk (als je iPad het ondersteund) iets als AirServer o.i.d. kunnen installeren. Dan kun je, via Display Mirroring, in elk geval het beeld van de app naar je Windows back mirroren. Maar goed, dat is enkel een soort display out...

EDIT: Umbrah was me voor :P

[ Voor 7% gewijzigd door virofi op 16-04-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, heb geïnformeerd bij "de maker" van de app echter is deze er alleen voor de Ipad. Er mag een slotje op dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:00

Fiber

Beaches are for storming.

Maar wat doet die app dan precies? Plaats eens een linkje naar de app store.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

We gooien hier alleen topics op slot als we niet meer willen dat iemand erin post. Dat is hier niet van toepassing. Maar geef nu eens simpelweg aan om welke iPad app het gaat, en wat je daar precies mee wilt doen. Misschien is de oplossing namelijk erg eenvoudig en is er gewoon een uitstekende Windows app beschikbaar.

Nu vertel je niet wat je écht wilt doen, maar gooi je een use-case neer dat je een iPad app wilt draaien op Windows. iPad apps op Windows draaien kan niet, dat is simpel. Maar datgene waar je die iPad app voor gebruikt, kan misschien uitstekend op Windows.

Kortom: geef nu eens aan wat je écht wilt doen.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00
Je zou een jailbreak kunnen uitvoeren en dan een programma installeren die je scherm kan capturen die het vervolgens weer naar Windows stuurt.
Pagina: 1