Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word 2010 compatible met Word 2007

Pagina: 1
Acties:

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Heb zojuist een ontwerp gemaakt in word 2010 alleen in 2007 kan je daar weinig mee omdat in 2007 wordart anders is qua templates etc.

Dit zou het probleem moeten oplossen? >
http://office.microsoft.c...-of-word-HA010370115.aspx
Dus de compati pack installeren.
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3

[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 16-04-2013 12:43 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Word is client software, ik verplaats het topic dus even naar: Client Software Algemeen :)

Misschien een hele voor de hand liggende vraag, maar wat gebeurd er als je het eens probeert?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Probeer het uit en je weet het.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
To open Microsoft Word 2010 .docx or .docm files by using Microsoft Office Word 2003, Word 2002, or Word 2000, you need to install the Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and PowerPoint 2007 File Formats and any necessary Office updates. By using the Compatibility Pack for Word, Excel and PowerPoint Open XML File Formats, you can open, change some items, and save Word 2010 documents in earlier versions of Word.
Dat is toch gewoon heldere taal?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• A87
  • Niet online
kan dus niet omdat het zon eigenwijs persoon is bij wie ik het dus niet zomaar mag ''proberen''
Die denkt dat ik dan Office sloop .... :/.

Lijkt mij dat die templates gewoon in die update zitten?
Het gaat niet over extensies

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 16-04-2013 13:48 ]

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
A87 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:46:
kan dus niet omdat het zon eigenwijs persoon is bij wie ik het dus niet zomaar mag ''proberen''
Die denkt dat ik dan Office sloop .... :/.
Waarom stel je dat pack dan voor? 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door SmiGueL op 16-04-2013 13:50 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SmiGueL schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:49:
[...]

Waarom stel je dat pack dan voor? 8)7
Nou nou, rustig maar. Hij bedoeld dat "ff proberen" geen optie is voor de gebruiker van de PC.

@TS: Misschien kun je de eigenaar wel overtuigen als je eerst een system image backup maakt (gewoon met de Windows Backup). Dan kun je altijd terug naar de werkende situatie.

Overigens kan ik met enige zekerheid zeggen dat dat pack werkt. Ook kun je hem veilig de-installeren als het niet werkt. Het integreert niet dermate diep in Office.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Room42 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:31:
[...]

Nou nou, rustig maar. Hij bedoeld dat "ff proberen" geen optie is voor de gebruiker van de PC.
Hij zal eerder bedoelen dat als de 'eigenaar' al bang is z'n Office te slopen door enkel een document te openen, het vreemd is om dan een pack te laten installeren die niet eens van toepassing is voor z'n Office versie. Bij de omschrijving staat er toch heel duidelijk bij dat 't de compatibility pack is om documenten te kunnen openen die met Office 2007 zijn gemaakt, en van toepassing is voor Office 2000, XP en 2003. Nergens staat iets over toepassen op 2007. Waarom zou het, als 2007 het formaat prima aan kan ;)

Wat de TS moet doen is de betreffende persoon duidelijk maken dat z'n Office echt niet stuk gaat alleen maar omdat het een document opent dat met een nieuwere Office versie is gemaakt. Het is een van de gebruikers die IMO niet met een computer moet werken, omdat ze zo ongelooflijk bang zijn dat het stuk gaat door hun toedoen. Beetje het idee van 'als ik dit deurtje aanraak, dan valt 't eraf'.
Ergste is nog wel eens dat dit soort gebruikers wel overal op klikken op internet sites, een plek waar ze juist de boel mee kunnen slopen 8)7.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• A87
  • Niet online
haha, idd. Ik kan zo hard facepalmen als zo'n persoon dan ipv mij ff laat kijken de hele boel opnieuw gaat typen (ander textvlak) etc.. omg.

En ik had dat design gemaakt in word en nu past zo'n prutser de boel aan omdat diegene met zijn Office 2007 niet mijn bestand goed kan openen (misvormd textvlak, etc).
Tja, vertrouwen...

[ Voor 81% gewijzigd door A87 op 16-04-2013 22:29 ]

Pagina: 1