Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Magento 403 forbidden error

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik heb een magento webshop. Als ik via mijn hompage naar mijn cms footer ga en op een link druk krijg ik een foutcode “403 Forbidden error”. Maar als ik naar een rubriek dames ga en daar om de cms footer druk opent hij de pagina wel.

*snip* --> onderaan de pagina Veilig winkelen bij Koton: over koton ---> foutcode 403

*snip* -->rubriek dames --> onderaan de pagina Veilig winkelen bij Koton: over koton ---> dan werkt het wel

Dit zijn mijn instellingen :
http://imageshack.us/phot...ermafbeelding2013040.png/

Met vriendelijke groeten,

canixx

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 16-04-2013 21:19 ]

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18
Je url is anders;

1e: *snip*/over-*snip*
2e: *snip*/index.php/over-*snip*

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 16-04-2013 21:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het is de zelfde footer als op de pagina dames. Alleen een of ander manier komt daar index.php bij te staan terwijl dat de zelfde link is van Homepage

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18
Probeer eens je Veilige url aan te passen naar dezelfde als de Onveilige url. Geweldig Nederlands hier hoor ;).

Sorry, andersom natuurlijk 8)7 onveilige url gelijk maken aan veilige url.

[ Voor 27% gewijzigd door Feralio op 16-04-2013 12:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
No het werkt nog steeds niet wordt er gek van 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 21:18 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?

Zo werkt 't hier niet; neem eens een kijkje in onze Quickstart en open dan een nieuw topic (als dat dan nog nodig is) waarbij je rekening houdt met de daar beschreven procedure en dan komt 't allemaal goed ;)

Hou er dan ook even rekening mee dat, tenzij 't echt niet anders kan, daadwerkelijke url's niet relevant zijn (zie spam). Je kunt je probleem prima omschrijven met "mijnsite.nl/foo/bar" ;)

...
En nondeju! Je bent wel hardleers... :N

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 16-04-2013 21:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.