Probleem host one.com -> overstappen naar een nieuwe

Pagina: 1
Acties:
  • 903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:39
Hoi!

Ik ben al jaren lid bij one.com, en met een simpele website (html en een beetje php) ging dat eigenlijk prima.

Nu ben ik sinds kort begonnen met drupal, maar ik heb steeds problemen met die host, vooral de mysql database ligt er vaak uit en de php voert erg traag uit, waardoor hij er soms uitgeschopt wordt omdat de limiet bereikt wordt. Dit is vooral erg vervelend als ik zelf met de website werk, want dit is blijkbaar altijd tegelijk met die problemen. De website zelf is dan wel bereikbaar omdat ik een boost (caching) module ingeschakeld heb.

Kortom, ik wil graag overstappen naar een betere host voor mijn eigen gemak.

Mijn website wordt ongeveer 15 keer per dag bezocht, niet echt schokkend dus. Daarom heb ik een goedkope host nodig en is shared hosting ook een optie. Ik zat te denken aan pcextreme.nl. Zijn er mensen met ervaringen met deze webhosting?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben zelf klant voor m'n eigen site en ben best tevreden. Ze hebben een professionele omgeving en sales en servicedesk reageert snel en adequaat.
Ik vind vooral het control panel fijn werken en dat je SSH-toegang hebt is ook een grote pré voor mij!

Let op dat de site in mijn sig niet echt representatief is voor de performance van PCextreme, omdat die de nodige tuning mist. Heb ik nog geen tijd voor genomen :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06 15:16
Persoonlijk ben ik best tevreden over Versio. Ben ook onlangs overgestapt bij one.com (en was me dat een vreselijke zaak... Ik mag nu nog lekker een jaar extra betalen voor iets wat ik niet gebruik omdat er aan hun kant een probleem was opgetreden met het opzeggen, ze hebben wel bevestigd dat ik alles had gedaan wat moest.) naar Versio voor mijn sites. Een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 09:07
Hoor echt veel negatieve verhalen over one.com heb er zelf 3 websites draaien, 1 met eigen cms en database, 1 met wordpress, 1 met joomla. Nog nooit problemen gehad eigenlijk. Gelukkig maar ook, want ben best kritisch wat dat betreft. Misschien heb ik gewoon mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik raad zelf altijd hosting.eu aan, goedkoop, snel en ruime specs. Plus ze mailen als er een nieuwe update uit is voor je Drupal/Joomla/WordPress.

[ Voor 10% gewijzigd door RvdH op 15-04-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 16:16

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mannen er zijn genoeg topics over webhosters te vinden. we gaan niet nog een opsomtopic aanmaken. Zoek even via de search binnen Internetproviders en Hosting. Dan zal er vast wel wat te vinden zijn. Daarna ga je kijken of deze hosters bieden wat je zoekt. Reviews zijn er vast ook wel te vinden online.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.