Toon posts:

Netflix in Nederland zonder creditcard?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de Amerikaanse netflix hier in Nederland bekijken. Nu kwam ik op marktplaats http://www.marktplaats.nl...a557deff636f4f8b9c5b7a618 tegen. Heeft iemand ervaring met deze prepaid codes? Heb namelijk geen creditcard en dan blijven er weinig andere opties over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wordt Netflix uberhaupt aangeboden in NL?

Of loop je ook nog eens kans op een ip-blokkade waarvoor je nog een VPN etc moet gaan hebben ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gisteren gemaild en het blijkt dus dat je met een plugin als Hola.org of mediahint voor chrome/firefox gewoon toegang hebt. Je hebt alleen wel een Amerikaanse creditcard of een prepaidcode nodig om je dan te registreren en te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Je kan prima een prepaid creditcard kopen:
http://prepaidcreditcards.nu/

Alleen Netflix accepteerd alleen Amerikaanse creditcards. Met unblock.us kan je het proberen, maar het is natuurlijk niet toegestaan en je account kan geblokkeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij verkoopt geen prepaid creditcards maar netflix giftcards, zodat er helemaal geen creditcard aan te pas schijnt te komen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:42:
Heb namelijk geen creditcard en dan blijven er weinig andere opties over
Ik geef jou opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah zo, dankjewel. Ik zal even kijken of er wat lukt met prepaid creditcards, anders zal ik zo'n giftcard eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prepaid creditcard is enorm gedoe, vooral omdat netflix geen prepaid en geen nederlandse kaarten accepteert. Heb een netflix giftcard gekocht op marktplaats en werkt prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
Netflix pakte wel mij Moneybookers creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt naast netflix ook een vpn of iets dergelijks nodig, die kan ook geld kosten (wat je betaald met een creditcard).

Registreren kan volgens mij sinds 2 maand niet meer zonder veel gedoe, ik zou nooit marktplaats hiervoor gebruiken.

Ik koop zelf hier al jaren:
http://www.buyfrompowerseller.com/

Maar daarvoor heb je ook een creditcard nodig. Zij kunnen je 100% gegarandeerd aan een werkende netflix abonnement helpen ,maar je moet hiervoor contact met ze opnemen. Ik koop er ook altijd netflix en hulu prepaid kaarten, je krijgt de codes dan per mail , meestal reageren ze binnen een paar minuten al op je vragen.

Een prepaid creditcard is trouwens niet zoveel gedoe hoor. Kost je misschien 5 minuten tijd.

Wat betaal je eigenlijk op marktplaats voor zo'n prepaid kaart? Lijkt me dat die gasten het ook op buyfrompowerseller (of een andere aanbieder) kopen en hier weer verkopen?

In iedergeval veel plezier ermee, het werkt zo heerlijk. Als je een goede vpn hebt kan je gewoon in 1080p kijken, werkt hier zo uitmuntend, snap niet dat niet iedereen dit heeft in Nederland.

Als het bevalt kan je een giftcard voor 3 maand of zelfs voor 12 maand kopen (Dat laatste is wellicht de beste keuze omdat het dan wat goedkoper is per maand en je wilt vast nooit meer zonder). Als je een giftcard hebt geactiveerd kan je trouwens geen 2e giftcard meer invoeren voordat je kaart op is.
Gomez12 schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:48:
Wordt Netflix uberhaupt aangeboden in NL?

Of loop je ook nog eens kans op een ip-blokkade waarvoor je nog een VPN etc moet gaan hebben ook?
Zonder vpn ofzo kom je er niet eens op. Er zijn leuke vpn aanbieders hiervoor waar je ook van regio mee kan wisselen. Ik heb unblock us en kan bijv. met 1 druk op de ipad verhuizen naar Denemarken, Engeland of Canada (of Amerika natuurlijk) , gewoon naar alle landen waar netflix zit. Dit werkt super omdat het aanbod per land verschillend is.

Zit ook veel BBC materiaal op (zelfs in de Amerikaanse netflix).

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:15

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:44:

[..]

Ik koop zelf hier al jaren:
http://www.buyfrompowerseller.com/

Maar daarvoor heb je ook een creditcard nodig. Zij kunnen je 100% gegarandeerd aan een werkende netflix abonnement helpen ,maar je moet hiervoor contact met ze opnemen. Ik koop er ook altijd netflix en hulu prepaid kaarten, je krijgt de codes dan per mail , meestal reageren ze binnen een paar minuten al op je vragen.
Zal momenteel niet lukken:
Due to recent update by Netflix, this product is now temporarily unavailable. Please check back next week for an update.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat staat er al een maand of 2 a 3, maar je kan ze mailen staat er meen ik ook bij? Ik heb trouwens zelf gewoon een eigen creditcard gebruikt en de vpn service van unblock-us en zo een account aangemaakt met als adres het hilton hotel in New York.

Daarna heb ik daar elke keer van die opwaardeerkaarten gekocht (waren bijna even duur als zelf betalen met de NL creditcard, al schijnt dat ook goed te werken).

Maar hoe je ook aan Netflix komt, het is echt fantastisch. Ik snap werkelijk niet waarom het zo lastig is het af te sluiten, ik download zelf nog wel nieuwe series, maar voor oudere kijk ik het via netflix en de kwaliteit is vaak uitmuntend (bij oudere series wel dvd kwaliteit, maar dat kan je ook dan nooit in hd kwaliteit vinden op bijv. usenet of torrent).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:42:
Ik wil graag de Amerikaanse netflix hier in Nederland bekijken. Nu kwam ik op marktplaats http://www.marktplaats.nl...a557deff636f4f8b9c5b7a618 tegen. Heeft iemand ervaring met deze prepaid codes? Heb namelijk geen creditcard en dan blijven er weinig andere opties over
Probeer 't gewoon? Voor een tientje kun je je er ook geen buil aan vallen toch?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Megamind schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:51:
Alleen Netflix accepteerd alleen Amerikaanse creditcards. Met unblock.us kan je het proberen, maar het is natuurlijk niet toegestaan en je account kan geblokkeerd worden.
Nonsens, je kunt ook met een Europese Mastercard betalen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Alle opties zijn zo onderhand wel behandeld. Tijd voor een slotje, voordat we echt de grenzen van het beleid overgaan.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.