Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-06 21:23

CASHBACK ACTIE BIJ NIEUWE NESPRESSO APPARATEN

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qDP7VEJ.png

Nu ook een 'aanbieding' bij de makro:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/baUfm64.png

Interessante aanbieding van de Makro. Let wel: Cashback zelf aanvragen via Nespresso (zie hier) en je moet natuurlijk een Makro pas hebben voor de aanschaf.

Kan in de aanbieding niet helemaal vinden welke machine het nu precies is. Eind 2012 was er ook een dergelijke actie waarbij de machine inclusief btw en met aftrek van de cashback op slechts 36 euro uitkwam, maar dat is volgens mij wel echt een andere? (zie hier over vorige aanbieding)

Weet iemand om welk apparaat dit precies gaat? Het lijkt me een Pixie?
Ruim 50e goedkoper dan de pricewatch in dat geval: pricewatch: Krups Pixie XN3005

Ik zat hier op te wachten, dus wil hem wel gaan halen! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Maardiweb op 17-04-2013 13:29 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

Sinds wanneer is 88,06 - 33,06=40? Of is het een "factuurprijs" omdat Nespresso anders moeilijk gaat doen, in dat geval zou je 40+33=73 euro moeten betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 9man
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04:01
Het gaat om incl. en excl. 21% BTW. Zoals je in het klein onder het getal 40 ziet staan is de incl. prijs 48,40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 16-03 20:30
9man schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:39:
Het gaat om incl. en excl. 21% BTW. Zoals je in het klein onder het getal 40 ziet staan is de incl. prijs 48,40
Of je nou inclusief of exclusief BTW rekent, de rekensom klopt gewoon niet. Als je inderdaad €106,55 moet afrekenen, dan kost het apparaat na cashback €66,55, niet de €48,40 die de folder aangeeft.

Er staat bij dat het apparaat ook online te bestellen is, het lijkt om deze te gaan, maar de prijs komt niet overeen met de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-04 12:13
Heel vreemde rekensom.
Incl. BTW: € 106,55 - € 40 = € 66,55
Excl. BTW: € 88,06 - € 33,06 = € 55,00

Waar blijft die € 40,- / € 48,40 ??

Dacht in de actievoorwaarden een verklaring te kunnen vinden, maar hierin wordt de Magimix XN... niet genoemd. Wel: "Op alle hier niet vermelde Nespresso machines, met uitzondering van de machines van Nespresso business solutions, geldt een korting van €30, of €40 tegoed aan koffie.".
De cashback zou dan € 30,- zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Het is dan nog steeds 106,55 - 40 = 66,55 toch? Krijg toch echt het gevoel dat het hier om een druk fout gaat. Die cashback actie geldt trouwens niet alleen bij makro, dus als die 106 € klopt is het misschien toch voordeliger om ergens anders te bestellen.

Meer info over de cashback: http://static.nespresso.c...RADE_Spring_2013_NL17.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hmm ik zal ze morgen eens bellen ofzo. Als de 88,06 inclusief zou zijn zou het wel (bijna) kloppen, toch? Was me nog niet eens opgevallen!

Edit: kan ook zijn dat de online shop nog niet het goede bedrag aangeeft, omdat de actie morgen pas ingaat.

[ Voor 31% gewijzigd door Maardiweb op 15-04-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:57
Ik heb het even nagevraagd en de correcte prijs is €55,- excl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Puu dat is wel een heel verschil, maakt de aanbieding opeens stukken minder aantrekkelijk :(

Zou je met de folder van de Makro naar de MM kunnen gaan en daar laagste prijs garantie kunnen claimen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:39
Maardiweb schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:23:
Puu dat is wel een heel verschil, maakt de aanbieding opeens stukken minder aantrekkelijk :(

Zou je met de folder van de Makro naar de MM kunnen gaan en daar laagste prijs garantie kunnen claimen? :P
Ik ga het morgen proberen!

Daarnaast ook even proberen bij BCC. :p

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Keep us posted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Ow probleempje, de originele Makro prijs is 106.55. Bij BCC is die 109.00. Het scheelt niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
ja daar zat ik ook al naar te kijken. Wellicht het proberen waard als je laat zien dat hij met 40 euro cashback 48 euro is en dan hem voor 88 mee kan snoepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-06 13:27
Maardiweb schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:23:

Nee, in die prijsmatching voorwaarden staat dat het een publiekelijk toegankelijk winkel moet zijn, dus geen Makro, Sligro, Stapes (Office Centre) of Hanos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
De BCC geeft op hun website wel aan dat de Makro ook geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor ING klanten is het nog een idee om naar de rentepuntenshop te kijken:
Krups U Pure voor Nespresso (XN250A) € 79,50
Krups Pixie Electric voor Nespresso (XN3006) € 84,50

Op de bovenste zou je nog € 40 terug moeten kunnen krijgen (neem aan dat het onder de XN250 valt), op de onderste waarshijnlijk € 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
PFFF check even de korting die Makro ons nog verschaft.. http://www.makro.nl/shop/...xie-Nespresso-XN3006-Rood

Maarliefst €1.93 korting 8)7

Edit: Grmbl, heb de makro in N'gein even gestalkt met dit 'probleem' maar helaas waren ze al van de fout op de hoogte. Dan maar inzetten op de BCC? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Maardiweb op 16-04-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-06 11:51
Hier vind je een overzicht van alle kortingen op Nespresso apparaten:
http://static.nespresso.c...RADE_Spring_2013_NL17.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Volgens mij is dit een beetje het goedkoopste model van die serie uit de TS, 99 euro bij MM:
http://www.mediamarkt.nl/...19,508931.html?langId=-11

Even een screenshot uit die PDF. Misschien handig om in de TS te zetten.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qDP7VEJ.png

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 16-04-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:51
Eind mei komt er vast wel weer ergens een vakantiegeldactie voorbij (bij de MM ofzo). Grote kans dat je hem dan nog voordeliger op kunt pikken met deze cashback erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Er is een nieuwe actie bij de Makro:

Krups Magimix XN2140 of M100

Prijs: 59,79 (72,35 incl btw)
Refund: 24,79 (30,00 incl btw)
Prijs na cashback: 35,00 (42,35 incl btw)

Aanbieding is van 23 april t/m 30 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Kijk, dat is goed nieuws! Als ik trouwens de typenummers google, dan krijg ik nog betere resultaten (http://www.internetshop.n...za-earth-nespresso/p45202) dat is nog zonder cashback neem ik aan? Want in dat geval heb je een betere aanbieding dan bij de makro, toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Jazekers, die 66 euro is goedkoper :)

Maar daar komt wel 6,95€ bezorgkosten bij... Dan word het 72,95 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:52
Volgens mij is dit de goedkoopste http://www.bobshop.nl/nl/...za-earth-nespresso/p45202 icm kortingscode ZAL1BSPNL3. Gratis verzending.

Komt uit op 65,45 ex cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Is de kwaliteit van dit apparaat daadwerkelijk beter dan die van mijn Philips Senseo HD7810? Want ik ben over mijn Senseo na 3 jaar niet echt tevreden mee, vaak kleine issues, lekken en enigszins verstopt raken. Er staan op de internet wel oplossingen, nieuwe slang kopen en dergelijke. De betrouwbaarheid/degelijkheid van de goedkope Senseo's is niet zo goed, maar zou bij een nieuw koffiezetapparaat ook graag betere koffie hebben. Soms produceert de mijne echt koffiewater, al heeft dat waarschijnlijk grotendeels met defecten te maken. Zit er veel verschil tussen dit koffiezetapparaat en een simpele Senseo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Met alle respect, ik moet het eerste lekkere bakje koffie nog proeven wat uit de eerste generaties Senseo komt. Over het algemeen prima voor een goedwerkende stoelgang, en dat is het verder wel, is mijn bescheiden mening.

-=ontopic maar weer=- ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 13:51
Vandaag de Makro deal gehaald. 66 euro is toch een goede prij scoor de pixie. (de 2140 is lelijk :( )

Helaas waren de gratis pads al 4 maanden over datum, dus geen koffie vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
karakedi schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:35:
Volgens mij is dit de goedkoopste http://www.bobshop.nl/nl/...za-earth-nespresso/p45202 icm kortingscode ZAL1BSPNL3. Gratis verzending.

Komt uit op 65,45 ex cashback
En vergeet de 1,5% shopkorting cashback niet :p dan is deze idd het goedkoopst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Magimix M100 bij Saturn 59€. Na cashback van 30€ is het 29€

Geldig t/m 12 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Prima deal! Ik heb de mijne inmiddels via de Makro gekocht (naja, gekregen). Vandaag voor 40 euro aan 'gratis' koffie besteld :P
Toevallig ook even bij de AH een proefpakketje L'or van DE gekocht, dat is idd wel net ff andere koffie (minder lekker dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 22:23
jantje112 schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:00:
Vandaag de Makro deal gehaald. 66 euro is toch een goede prij scoor de pixie. (de 2140 is lelijk :( )

Helaas waren de gratis pads al 4 maanden over datum, dus geen koffie vandaag..
Heb ik ook gehad twee jaar geleden bij de aanschaf van mijn apparaat. Ff aangeven bij nespresso en je krijgt bij je bestelling een gratis nieuw proefpakket. (ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Is het normaal bij deze actie dat je alles invult en vervolgens niets hoort? Zelfs geen mailtje ter bevestiging van deelname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Nope zelf geen last van gehad. Ik kon zelfs na het invullen van het serienummer meteen koffie bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-06 23:50

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Vandaag heb ik bij Media Markt Assen de Nespresso-machines bekeken. Hier werd de cashbackactie nog steeds geadverteerd (al stond er op sommige kaartjes wel dat deze tot 30-06 gold). Uiteindelijk heb ik de Krups CitiZ XN7205 besteld voor slechts € 118,99. (Ik kon in ieder geval online geen lagere prijs vinden.)

Ik heb telefonisch contact gehad met Nespresso (via het 0800-nummer dat in de pdf over de cashbackactie staat). Na navragen werd mij verteld dat ik nog binnen de coulanceperiode zit en dus gebruik mag maken van de actie. Het feit dat het apparaat pas volgende week geleverd wordt was geen probleem, aangezien ik 'm vandaag (kort na aflopen van de actie) besteld heb.

Doet er uw voordeel mee, zou ik zeggen :)

Toevoeging: Wanneer ik de machine ontvang (eind volgende week), kan ik gewoon online de aanvraag doen. In principe wordt dat netjes afgehandeld/goedgekeurd. Mocht dit mislukken, dan mag ik terugbellen en kunnen ze het telefonisch in orde maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Ulster Seedling op 03-07-2013 10:52 . Reden: Procedure toegevoegd ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
merkwaardig, had binnen een paar dagen de cashback al binnen maar kreeg pas gisteren, bijna een maand later, een mail waarin ze vroegen de gegevens op te sturen met goed verstopt dat die ook als bevestiging zou dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-06 23:50

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Zoals eerder gepost had ik mijn apparaat net na het aflopen van de actietermijn besteld. Een paar dagen geleden was 'ie pas binnen bij MediaMarkt (leuke eerste ervaring daar zo). Ik heb bij Nespresso gewoon de offerte/order ingediend i.p.v. de factuur (zodat ze de vroege datum zouden zien). Twee dagen later ontving ik de bestelde cupjes met € 50 korting. Uiteindelijk is het dus helemaal gelukt :)

Nu nog uit huis gaan zodat ik het apparaat daadwerkelijk kan gaan gebruiken :+

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:10
Ik ben op zoek naar een nieuwe Nespresso machine (een wens/eis is dat het minder lawaaierig is als de bestaande machines), en kwam de volgende aanbieding tegen:

Krups XN 730 T NESPRESSO® CitiZ&milk +70€ Nespresso is via ebay seller nieuw aan te schaffen:

http://www.ebay.de/itm/272305103777

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:41
EN-IS schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:08:
Ik ben op zoek naar een nieuwe Nespresso machine (eis is dat het minder lawaaierig is als de bestaanden machines), en kwam de volgende aanbieding tegen:

Krups XN 730 T NESPRESSO® CitiZ&milk +70€ Nespresso is via ebay seller nieuw aan te schaffen:

http://www.ebay.de/itm/272305103777
Leuke deal maar helaas alleen voor Duitse inwoners:

der Maschine – außer bei gesetzlichen Gewährleistungsfällen – verfällt der Anspruch.
An der Aktion können private Kunden mit Wohnsitz in Deutschland teilnehmen. Mitarbeiter von NESPRESSO sowie der Nestlé Deutschland AG und verbundener Nestlé Gesellschaften sind von der Aktion ausgeschlossen.

• EN-IS
laredo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:35:
Leuke deal maar helaas alleen voor Duitse inwoners:

der Maschine – außer bei gesetzlichen Gewährleistungsfällen – verfällt der Anspruch.
An der Aktion können private Kunden mit Wohnsitz in Deutschland teilnehmen. Mitarbeiter von NESPRESSO sowie der Nestlé Deutschland AG und verbundener Nestlé Gesellschaften sind von der Aktion ausgeschlossen.
Dank voor de aanvulling, ik heb daar overheen gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
in mijn zoektocht naar een nieuwe Nespresso apparaat kom ik twee nieuwe promoties van Nespresso tegen!

1- €30 of €60 euro korting bij aanschaf van een Nespresso appraaat.
Afbeeldingslocatie: https://www.nespresso.com/promotion/upload/nl/yep1660/home/14890_607_NES_Trade_YEP16_GenericVisual_640X480px_01_60_HRDEF.jpg

SITE: https://www.nespresso.com/nl/nl/promotie

De actieperiode loopt van 31/10/2016 tot en met 29/01/2017. Registratie voor deze promotie is mogelijk tot 26/02/2017.

MACHINES MET €60 KOFFIEKORTING CADEAU
  • UMILK LIJN
  • UMilk machine
  • CITIZ&MILK LIJN
  • Citiz&Milk machine
  • LATTISSIMA
  • TOUCH/+ LIJN
  • Lattissima Touch machine
  • MAESTRIA/
  • GRAN MAESTRIA LIJN
  • Maestria machine
  • NESPRESSO BY
  • KITCHENAID LIJN
  • Kitchenaid machine
  • EXPERT/
  • EXPERT&MILK LIJN
MACHINES MET €30 KOFFIEKORTING CADEAU
  • INISSIA LIJN
  • Inissia machine
  • U/UMAT LIJN
  • U Umat machine
  • PIXIE CLIPS/
  • PIXIE LIJN
  • Pixie machine
  • CITIZ LIJN
  • Citiz machine
  • PRODIGIO LIJN

2- VERLOPEN - Ontvang een cadeaupakket t.w.v. € 80,- bij een Nespresso-melkmachine
Koop je een Nespresso melkmachine en krijg 50 capsules koffie bij Nespresso, dan ontvang je nu een cadeaupakket ter waarde van € 80,-. Met dit pakket wordt het nog eenvoudiger en leuker om thuis heerlijke koffie- en melkrecepten te bereiden.

Het cadeaupakket bestaat uit:
  • 50 capsules Nespresso-koffie
  • de capsuledispenser View Cube
  • 4 View-receptenglazen met bijpassende lepel
  • Suikersticks
  • Financiers mini cake chocolade
De actieperiode loopt van 15 augustus 2016 tot en met 16 oktober 2016. Kijk voor de actievoorwaarden, registratie en de bestelling van 50 capsules Nespresso koffie op www.nespresso.com/promotion/nl/latteart

[ Voor 24% gewijzigd door EN-IS op 28-10-2016 10:03 ]

Pagina: 1