Antenne/geluid versterker voor phone/tablet in auto?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Omdat ik in veel verschillende auto's rij zou gebruik ik mijn gsm als radio/mp3 en telefoon dit gaat vaak met een male <---> male kop telefoon plugje. nadeel is dat ik altijd het geluid max moet zetten voor dat ik wat hoor. Daarnaast is radio ontvangst ook brak. Voordeel is dat je gsm Mic wel goed ontvangt bij gesprekken, alleen ik hoor de bellers slecht.

ik zoek een goeie versterker (geen losse AA geneuzel aub) liefst minder als 20,- en kan ik een antenne versterker er tussen zetten? zodat me radio ontvangst beter word

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Kun je niet gewoon de radio van de auto gebruiken? :S
Als je een gesprek krijgt kun je je kabeltje insteken en klaar, meeste autoradio's schakelen dan automagisch over naar de audio in (zou je kunnen testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Bartjezz schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:36:
Kun je niet gewoon de radio van de auto gebruiken? :S
Als je een gesprek krijgt kun je je kabeltje insteken en klaar, meeste autoradio's schakelen dan automagisch over naar de audio in (zou je kunnen testen)
nu ja schakelen/aux knopje is niet het probleem.. het probleem is dat je vollume op 90% moet zetten en 100 van je mp3/phone ding.

Als ik nu een versterker er tussen zett hoef ik niks aan het geluid v.d auto + telefoon te verstellen

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:15
/oftopic
http://students.imsa.edu/~crazycub/tolkienwin98.htm was not found at this server........