Je kent het wel, verhuizen. Opeens passen de speakers volgens de vrouw niet meer in het interieur
dus ik zie m'n kans schoon om eens een update van de installatie te doen die ik toch al eens van plan was.
Huidige situatie:
Receiver: Technics SA-AX540 (ongeveer 2002)
Speakers: 2 stuks bijpassende vloerstaanders van Technics
Sub: zelfbouw Peerless XLS10 (1x actief, 1x passief) in een lompe kast.
Wat ik wil vervangen zijn de receiver en de vloerstaanders. Natuurlijk wil een een goeie stap vooruit maken maar het aspect "budget" speelt natuurlijk ook mee (lees: ik moet mijn vrouw ervan overtuigen kunnen dat het écht zoveel kost
).
Wat ik initieel had uitgezocht was een combinatie van Marantz NR1603 / SR5006(7) en een setje Monitor Audio RX6 alleen ben ik bang dat ik dat niet door de commissie krijg (prijstechnisch dan)
.
Ik ga verder niet zoveel aansluiten.
-TV: Sony KDL-40X3500 (hdmi)
-HTPC (hdmi)
-CD/DVD speler (optioneel)
Wat ik belangrijk vind:
-Goed geluid
-Netwerkmogelijkheden
-Goed uiterlijk (in mindere mate) omdat hij in het zicht staat ivm. ventilatie
Richtbudget: omstreeks €1000 - €1200
Kunnen jullie nog wat alternatieven aangeven waar ik eventueel eens naar kan kijken?
Huidige situatie:
Receiver: Technics SA-AX540 (ongeveer 2002)
Speakers: 2 stuks bijpassende vloerstaanders van Technics
Sub: zelfbouw Peerless XLS10 (1x actief, 1x passief) in een lompe kast.
Wat ik wil vervangen zijn de receiver en de vloerstaanders. Natuurlijk wil een een goeie stap vooruit maken maar het aspect "budget" speelt natuurlijk ook mee (lees: ik moet mijn vrouw ervan overtuigen kunnen dat het écht zoveel kost
Wat ik initieel had uitgezocht was een combinatie van Marantz NR1603 / SR5006(7) en een setje Monitor Audio RX6 alleen ben ik bang dat ik dat niet door de commissie krijg (prijstechnisch dan)

Ik ga verder niet zoveel aansluiten.
-TV: Sony KDL-40X3500 (hdmi)
-HTPC (hdmi)
-CD/DVD speler (optioneel)
Wat ik belangrijk vind:
-Goed geluid
-Netwerkmogelijkheden
-Goed uiterlijk (in mindere mate) omdat hij in het zicht staat ivm. ventilatie
Richtbudget: omstreeks €1000 - €1200
Kunnen jullie nog wat alternatieven aangeven waar ik eventueel eens naar kan kijken?
[ Voor 20% gewijzigd door TMV op 15-04-2013 10:42 ]