450Watt Recom Power Engine V2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477471

Topicstarter
Hoi allen,
ik zal me even voor stellen : mijn naam is Mart en kom uit Rotterdam,

ik heb een HP Pavilion P6 met een voeding van 300 watt (is veel te weinig) nu heb ik op internet een voeding van 450 watt gezien namelijk deze: http://www.yorcom.nl/arti...ower-engine-v2-atx-24pins

is dit een goede voeding, past deze in me pc?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFullCount
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-05 00:20
Hoi Mart,

Even snel googlen levert helaas geen reviews op, en heb eigenlijk ook nog nooit van Recom gehoord, dus zou niet weten of deze voeding goed is of niet.

Ik kan je wel advies geven over wat dan WEL een goede voeding is, namelijk de XFX 550W. Deze voeding word vaak aangeraden, en na even googlen kom ik erachter dat hij vrolijk in je pc past ;)

pricewatch: XFX Pro 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat DJFullCount zegt ;)

Ze geven slechts 2 jaar garantie en heb zelf ook nog nooit van Recom gehoord..
de XFX Pro heeft 5 jaar garantie en is gewoon een heel goede voeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2023
Waarom is 300 watt te weinig, ga je uitbreiden?
Waarom kies je voor 450 watt? Waarom deze voeding, de prijs waarschijnlijk? Goedkoop is duurkoop denk ik zeker in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-05 18:21
En waarom is 300W veel te weinig, m.a.w. wat is het probleem? Start je PC niet op, of wil je er een andere videokaart inhangen?
Het is een beetje kort door de bocht om TS zonder enige gegevens een XFX 550W aan te raden.

Wat Funnyname zegt dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Daaaaf op 15-04-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
funnyname schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:26:
Waarom is 300 watt te weinig, ga je uitbreiden?
Waarom kies je voor 450 watt? Waarom deze voeding, de prijs waarschijnlijk? Goedkoop is duurkoop denk ik zeker in dit geval.
Hoi,

ja ik wou idd in de toekomst uitbreiden maar nu heb ik 4 hardeschijven erin hangen en de pc blijft af en toe even hangen.
Is de Corsair CX ook een goede voeding? http://www.yorcom.nl/arti...-voeding-80-cp-9020047-eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2023
Blijft de PC af en toe even hangen nadat je een tijdje niet bezig bent geweest? Dan is de kans groot dat één van de schijven uit zijn 'sleep-mode' moet komen en daar wacht de PC dan op. Het op spinnen van de schijf duurt ongeveer een seconde.
Als je voeding echt overbelast wordt, dan krijg je heel andere symptomen. Waarmee wil je gaan uitbreiden, dat gaat bepalen wat voor voeding (hoe zwaar) je nodig hebt.
Wil je perse een voeding van rond de 500 watt, kijk dan even hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De pc blijft hangen als je op internet zit of een bestand aan het uitpakken bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-07 16:07
Anoniem: 477471 schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:09:
De pc blijft hangen als je op internet zit of een bestand aan het uitpakken bent
Klinkt me eerder als een probleem met een hardeschijf die gaar wordt. Een voeding gaat dit niet veroorzaken iig.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ow ok maar als ik de voeding ga vervangen voor een zwaardere is de Antec HCG-520M toch ook goed voor uitbreiding in de toekomst en eventueel overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-05 18:21
Die Antec is op zich een prima voeding die vrijwel elke setup met één videokaart trekt.
Bij Yorcom is die echter erg duur, te meer omdat de HCG-520 is gebaseerd op een oud platform van Seasonic (S12-II), net als de elders veel goedkopere XFX 550 pro en de nodige andere voedingen rond dat vermogen.
Pagina: 1