W7: Windows update staat uit, uitgever onbekend, ie10 kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480829

Topicstarter
Ik wordt helemaal gek ,begrijp niet wat ik kan fout gedaan hebben ..
Windows update zegt dat hij uitstaat en de pc opnieuw moet worden opgestart ,alles wat ik in conf scherm aan klik moet ik bevestigen en er staat uitgever onbekent ..

Als ik een download "opslaan als" met rechter muisklik staat er BLA_exe ik kan niks aan kliken onderaan bij openen of opslaan ,kan zelfs het download venster met de x niet wegkliken ..

Heb tervergeefs naar microsoft fix it wu nogwattes gezocht en ben bijna bereid mn windows opnieuw te instaleren ,meschien heeft iemand hier ooit mee te maken gehad ..

Het begon met flash player die moeilijk deed en die heb ik er af gegooid ,toen kon ik hem niet meer downloaden en ook heb ik mijn p5q pro drivers gedownload van de asus site ,dus meschien is het een hard drive issue ..

Alles geprobeert zelfs een bootrec.exe /fixmbr etc ..niks
7(8)7

windows7 64bit
IE10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 08:54

eagle00789

Est. November 2005

Screenshotje van de uitgever melding voor het configuratiescherm zou wel makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een goede malware-check lijkt me ook niet onverstandig. (Zie tips in veel topics in Beveiliging & Virussen)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:17

The Executer

Lekker belangrijk!

Misschien daarna nog een SFC /scannow erachteraan om te verifiëren dat de Windows-files in orde zijn.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zit scannow er nog bij ,ok
ratelt lekker door ..

ed: scannow heeft dingen gevonden maar sommige kunnen niet gerepareert worden ..
Nu kan ik spybot vanaf een computing easy nog probeeren ,microsoft seq essential loopt nu.
Ik heb ook antimallware byte op mn mp3 speler staan zou die beter zijn ?
Ben bang dat ik mn hd moet formateren ..

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 480829 op 15-04-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet iemand een link voor microsft.fixit.wu.exe ?
Ik ga proberen met internet browser selecteren via chrome toch iets te downloaden ..
Zit vast met mn topic over windows update en ie10.

;w

Bericht verplaatst van je nieuwe topic naar hier

[ Voor 13% gewijzigd door Lustucru op 15-04-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:53
Je zou besmet kunnen zijn met een patching virus. In dat geval is het beste om een live CD van Kaspersky or Dr Web te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Kijk is bij je services of Windows update aan staat. Deze kan je namelijk prima zelf in en uit schakelen op deze manier. Dus configuratie scherm > admin tools > services > Windows update > automatisch (delayed start). Het zelfde geld voor 'security center' , 'Microsoft antimalware service'.
Over uitgevers: Hier zou ik me niet te zwaar aan tillen. Aan je kennis te zien lig je niet de hele dag onder de motor kap dus lijkt het hier om een niet interessant feit te gaan, dit staat er namelijk altijd als er niks ingevuld is en komt zelfs voor bij MS software.
En als je IE10 niet werkt > verwijder de app geheel > reboot > installeer hem opnieuw. Desnoods via het config scherm > software apps > Windows onderdelen < hier staat IE altijd tussen!

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 91626 op 16-04-2013 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties mensen ,heb net windows opnieuw geinstalleert en de games worden weer een van de grootste uitdagingen ,ik kijk naar jou steam _/-\o_
Echt alles geprobeert microsoft fix it wu etc via chrome ,en zit nu weer op ie9 met traceer filters en active x filtering ,DUS silverlight +IE10 weg gevinkt in win update !
Meschien is dit toch een veel voorkomend probleem sinds w8..

Het zou alsnog met mn driver updates te maken gehad kunnen heben ,meschien een hdd driver ffzo.
Ik ga eens zoeken naar een flash alternatief :O
Pagina: 1