Toon posts:

Probleem beeldscherm connectie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat vandaag achter mijn pc, en ik leun dan altijd met mijn voeten over de kast, ik schrok van een film die ik aan het kijken was en ik tikte mijn pc om , met een redelijke klap kwam hij op de vloer terecht en tot mijn verbazing kon ik mijn muis niet meer bewegen. Ik zet mijn PC weer overeind en doe hem aan, hij gaat aan zoals gewoonlijk maar mijn beeldscherm zegt dat hij geen verbinding maakt terwijl hij wel gewoon aan lijkt te gaan, lichtjes branden, ik kan gewoon mijn DVD input openen etc, dus voeding kan het niet zijn, heb ook alle draden opnieuw aangebracht en gecontroleerd,

iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

alvast bedankt!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 08:50
Misschien is je videokaart uit z'n slot geklapt? Ik zou die even controleren.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ouch.... Ken het gevoel :P

Het zou nog steeds je voeding kunnen zijn, probeer eens de switch achterop de voeding uit te zetten, even te wachten en weer aan te zetten.

Mij is ook zoiets overkomen, per ongeluk bij het verschuiven van bureaus m'n pc van het bureau getrokken. Hierna ging de PC wel aan (dwz, fans gingen draaien, dvd drive kon ik openen etc maar beeld bleef zwart en de boel bootte verder niet).
Als ik dan de switch gebruikte om de boel even uit te zetten, kon ik de pc daarna wel weer booten (meestal, kostte soms een paar pogingen).

Heb dat maar als excuus gebruikt om de gehele pc maar gewoon te vervangen, en had later bedacht om toch maar eens de voeding te vervangen en voila, werkte weer als een tierelier :P

Verwijderd

Topicstarter
yinx84 schreef op maandag 15 april 2013 @ 08:16:
Misschien is je videokaart uit z'n slot geklapt? Ik zou die even controleren.
ga ik proberen, thanks!

Verwijderd

Topicstarter
Oraijon schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:07:
Ouch.... Ken het gevoel :P

Het zou nog steeds je voeding kunnen zijn, probeer eens de switch achterop de voeding uit te zetten, even te wachten en weer aan te zetten.

Mij is ook zoiets overkomen, per ongeluk bij het verschuiven van bureaus m'n pc van het bureau getrokken. Hierna ging de PC wel aan (dwz, fans gingen draaien, dvd drive kon ik openen etc maar beeld bleef zwart en de boel bootte verder niet).
Als ik dan de switch gebruikte om de boel even uit te zetten, kon ik de pc daarna wel weer booten (meestal, kostte soms een paar pogingen).

Heb dat maar als excuus gebruikt om de gehele pc maar gewoon te vervangen, en had later bedacht om toch maar eens de voeding te vervangen en voila, werkte weer als een tierelier :P
Ahh ja je schrikt inderdaad flink, maar mijn voeding heb ik laatst al vervangen, voor ééntje met veel betere prestaties dan mijn vorige, ik zou zeggen maandje of 4 geleden, zou het daar dan nog steeds aan kunnen liggen? Ik probeer in ieder geval die switch wel even een paar keer!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Naja leeftijd is het probleem niet hè? Die pc (en dus de voeding) heeft een klap gehad. Daar heeft de leeftijd niet veel mee te maken :)

Blijft wel zonde idd als die daardoor nu stuk is.
Pagina: 1