Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik zit nog steeds te twijfelen. Ik wil een nieuwe smartfone met Android voor niet veel meer dan 350,-. Ik ben binnenkort in Engeland en zou via een kennis de Nexus 4 kunnen bestellen. Ik wil eventueel wachten op de SP.

http://tweakers.net/price...;305469;317574/categorie/

Xperia T
+ Inmiddels een goede prijs
- Verouderd?

Xperia SP
- 155 gram zwaar
- Camera?

Nexus 4
+ Prijs
+ Gaat lang mee
+ Stock android
- Audio minder? (Ik gebruik hem als MP3 speler met hoofdtelefoon.)
- camera

LG Optimus 4X HD
+ Prijs
- Niet mooi

Als ik de Nexus 4 neem moet ik deze week beslissen. De SP is nog een onbekende factor, maar zo op het eerste gezicht zie ik geen voordelen tegenover de T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:44

Bolletje

Moderator Harde Waren
Persoonlijk zou ik uit dit rijtje de Nexus 4 kiezen. Ook niet verwonderlijk, want ik heb hem zelf ook. Ik ben er zeer tevreden mee. Het afgelopen jaar heb ik aardig wat toestellen gehad en deze heeft tot nu toe de beste indruk gemaakt (al vond ik de behuizing van de Lumia 800 ook mooi).
De Nexus 4 is ook veruit het snelste toestel uit je rijtje (2GB RAM voegt wel wat toe) met, denk ik, het mooiste scherm.

Met het kenmerk 'gaat lang mee' bedoel je de ondersteuning van software?

Je geeft tevens aan dat je de telefoon als muziekspeler wil gebruiken. Let dan ook op dat het geheugen van de Nexus 4 niet is uit te breiden. Je zult het dus moeten doen met 8GB of 16GB. Voor sommigen kan dat te weinig zijn. Ik heb zelf nog heel veel ruimte over, want ik gebruik een iPod als muziekspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Ikzelf heb geen ervaring met de Xperia T, maar wel met de P.
En ik moet zeggen, ik ben niet zo heel tevreden van de Xperia P.
De accuduur valt tegen en ik heb een bug met de wifi.

Maar de camera en audio van de P zijn dan weer wel uitstekend

Dus ik zou eerder voor een Nexus 4 of pricewatch: Samsung Galaxy S III mini Zwart gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door jordy-maes op 15-04-2013 10:29 ]

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:53
De Xperia T is ongeveer net zo oud als de Nexus 4, dus niet echt verouderd te noemen, verder heb je gewoon garantie en reparatie (mocht hij een keer verkeerd stuiteren) hier en goed geluid voor je MP3's, je mist alleen stock Android. Ik zou de T serieus overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511047

Is de galaxy s3 mini niet wat? Presteert echt serieus goed voor z'n prijsklasse. Ik heb er zelf 1 en geen seconde spijt van mijn aankoop, terwijl ik normaal van de high-end toestellen ben (galaxy note etc), maar daar heb ik nu geen geld voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:50
Ik weet niet wat die Nexus 4 je in de UK gaat kosten, maar is een Galaxy S3 niet voor ongeveer dezelfde prijs haalbaar?

Ben laatst zelf voor de S3 gegaan. Viel me voor €389 ook wel mee. Ietsje goedkoper dan een Nexus 4 uit duitsland, geen glazen achterkant (lijkt mij persoonlijk toch te fragiel), verwisselbare accu, veel accessoires verkrijgbaar. Wellicht daalt de prijs nog iets als de S4 dadelijk in de winkels ligt (vanaf 27 april).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Dank allemaal voor de reacties. En bedankt voor de tip. Als de S4 in de winkels ligt zal de S3 waarschijnlijk wel omlaag gaan en ik heb niet het idee dat ik met de S3 een compromis hoef te sluiten met betrekking tot features en opties.
Pagina: 1