Toon posts:

Airport express

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben bouke Koppejan en heb sinds een tijdje een kleine Apple verslaving;) wie niet!

Nu heb ik een Apple MacBook pro en een iPhone 4s en hopelijk binnenkort een iPad mini.

Nu zag ik de airport express van Apple, maar twijfel een beetje om dit aan te schaffen. Nu heb ik thuis een standaard draadloze modem van UPC waar een nas systeem op aangesloten zit. Heeft de airport express van Apple dan nog een meerwaarde qua snelheid internet en bereik?

Ik hoef verder geen geluid of zo iets te streamen.

Ik hoor het graa van jullie en alvast bedankt voor de reacties!

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
Heb je nu problemen met je netwerk?

Anders is het meer kopen om te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:03
Voor mij had het wel voordeel omdat me router fucking traag was en de airport express 5ghz heeft nu kan ik eindelijk vol snelheid kopiëren naar de nas. Dus misschien handig om je verbrandingssnelheid te plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb eigenlijk niet echt grote problemen, bereik valt soms weg op iphone maar niet op mijn Mac.

En soms is internet wel trager. Maar vooralsnog niet problematisch naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 16:47:
Beste allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben bouke Koppejan en heb sinds een tijdje een kleine Apple verslaving;) wie niet!
Verreweg de meesten niet.
Nu heb ik een Apple MacBook pro en een iPhone 4s en hopelijk binnenkort een iPad mini.

Nu zag ik de airport express van Apple, maar twijfel een beetje om dit aan te schaffen. Nu heb ik thuis een standaard draadloze modem van UPC waar een nas systeem op aangesloten zit. Heeft de airport express van Apple dan nog een meerwaarde qua snelheid internet en bereik?
Nee, maar het design is veel mooier, er zitten minder knopjes op, en ook de gebruikservaring is ongeëvenaard.

In jouw geval zou ik 'm dus gewoon kopen :P
Pagina: 1