Hey daar, ik vroeg me af of iemand mij kan helpen met de volgende keuze:
Toshiba Satellite P870-32H of een Dell Inspiron 17R SE?
Doelen:
> grafische bewerking, werken, goed kunnen gamen (niet de zwaarste games)
> een laptop die de komende 5 jaar meegaat
> vooral thuisgebruik, zal de laptop zelden meenemen
ps: Mijn budget reikt niet hoger dan 800-850 euro.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een Toshiba Satellite of een Dell Inspiron als het gaat om prestaties, duurzaamheid, betrouwbaarheid, etc.?
Vooralsnog lijkt mij de Dell iets beter in prestaties:
De Tosh is uitgevoerd met Intel Core i5 en de Dell juist met een i7. De Dell heeft een grotere harddisk en een iets betere Geforce kaart (GT 650M versus de GT 630M van de Tosh). Maar misschien is dit schijnbedrog?
Ik vind het lastig, voorheen kocht ik altijd desktops, maar nu wil ik alles wegdoen en puur een goede laptop aanschaffen. Er is echter zoveel keuze en ik hoor slechte verhalen over de Acers en Asussen, daarom dat ik uitgekomen ben op de Tosh en de Dell.
Alle reacties zijn welkom, alternatieven voor bovenstaande systeempjes ook.
groet!
Toshiba Satellite P870-32H of een Dell Inspiron 17R SE?
Doelen:
> grafische bewerking, werken, goed kunnen gamen (niet de zwaarste games)
> een laptop die de komende 5 jaar meegaat
> vooral thuisgebruik, zal de laptop zelden meenemen
ps: Mijn budget reikt niet hoger dan 800-850 euro.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een Toshiba Satellite of een Dell Inspiron als het gaat om prestaties, duurzaamheid, betrouwbaarheid, etc.?
Vooralsnog lijkt mij de Dell iets beter in prestaties:
De Tosh is uitgevoerd met Intel Core i5 en de Dell juist met een i7. De Dell heeft een grotere harddisk en een iets betere Geforce kaart (GT 650M versus de GT 630M van de Tosh). Maar misschien is dit schijnbedrog?
Ik vind het lastig, voorheen kocht ik altijd desktops, maar nu wil ik alles wegdoen en puur een goede laptop aanschaffen. Er is echter zoveel keuze en ik hoor slechte verhalen over de Acers en Asussen, daarom dat ik uitgekomen ben op de Tosh en de Dell.
Alle reacties zijn welkom, alternatieven voor bovenstaande systeempjes ook.
groet!