Ik heb mijn huidige pc nu 3 jaar in bezit maar het SLI heb ik nooit echt lekker aan de praat gekregen, sommige games lijken veel minder te presteren als ik het aan heb staan dan dat het uit staat. Dat is ook een van de redenen om een nieuwe single videokaart te vinden. Maar de vraag is welke, ik heb me er niet zo in verdiept (behalve dit lijstje erbij gehaald http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html).
Ik wilde eerst me hele PC vervangen maar volgens mij zou een nieuwe videokaart me alweer wat jaartjes vooruit moeten helpen en ook wel een grotere SSD (heb een NAS voor de opslag). Tussen de 3 a 400 euro vindt ik wel een mooi budget en de spellen die ik speel zijn SC2, BF3 en gewoon het nieuwe spul dat uitkomt.
Of is het verstandig om nog even te wachten? opzich heb ik niet zoveel haast (als er nog wat moois uitkomt in de komende maanden).
En 8GB RAM, weet niet precies welke maar het is voldoende
.
Ik wilde eerst me hele PC vervangen maar volgens mij zou een nieuwe videokaart me alweer wat jaartjes vooruit moeten helpen en ook wel een grotere SSD (heb een NAS voor de opslag). Tussen de 3 a 400 euro vindt ik wel een mooi budget en de spellen die ik speel zijn SC2, BF3 en gewoon het nieuwe spul dat uitkomt.
Of is het verstandig om nog even te wachten? opzich heb ik niet zoveel haast (als er nog wat moois uitkomt in de komende maanden).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 760 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asrock P55 Deluxe3 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | EVGA GeForce GTX 460 SuperClocked | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec TruePower TP-650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial RealSSD C300 2.5" 64GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 99,- | |
En 8GB RAM, weet niet precies welke maar het is voldoende