Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjiiwab
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-01-2024
De Samsung tab 2 7" (P3110) met android 4.1.1 van mijn zoontje heeft 4 GB intern, en een 16 GB kaartje. Die 4 GB heeft hij nu vol zitten met allerlei apps... Ik wil ruimte vrij maken door apps te verplaatsen naar het SD kaartje (geformateerd in de tab zelf). Helaas krijg ik de melding: "dit apparaat heeft geen werkelijk primair extern geheugen of het primair extern geheugen is nagebootst. Applicaties verplaatsen is misschien niet mogelijk op dit apparaat"

Foto's etc worden wel op het externe kaartje geplaatst, er staan nu alleen nog (veel) apps op het interne geheugen.

Ik ben er ondertussen achter dat de partitionering van de geheugens dynamisch is gemaakt, en dat android blijkbaar nu zelf uitmaakt waar de app komt te staan. Maar android doet dat m.i. niet voldoende...

De meest simpele manier is natuurlijk om apps te verwijderen. Maar hij probeert er net zo snel weer een aantal te downloaden. Is er een andere manier om de apps toch te verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Sorrie hoor, maar 4GB volkrijgen met apps 8)7 Is het geen mogelijkheid om heel misschien 2/3 van die apps te wissen?? Leg uit dat dit gewoon niet gaat en hij een keuze moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjiiwab
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik wist dat ik dit soort reacties zou krijgen... Het is niet zo erg moeilijk om met hem te gaan zitten en apps te verwijderen, maar geloof mij, binnen een week zit het apparaat weer vol... Daarbij, met de vier grootste apps (die hij wil behouden!) is de eerste gig al bezet.

[ Voor 19% gewijzigd door hjiiwab op 14-04-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:52

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Tja... Leer omgaan met teleurstellingen :P

Anders is je enige optie rooten en een INT2EXT script draaien (deze mount een ext4 partitie als zijnde intern geheugen).

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024