Pavillion Slimline S5320nl upgraden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oerbeer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-05-2024
Goedenavond,
Zoals jullie ongetwijfeld weten staat de gaming- en graphicsindustrie niet stil op het gebied van verbetering.
Dat blijkt maar weer goed als ik games als Skyrim, Battlefield en The Secret World probeer te spelen. Zulke spellen vragen hogere minimale specs dan mijn machine heeft, en ik denk dat het eens tijd wordt om wat van het binnenwerk te vervangen (of misschien wel een gloednieuwe pc als het mogelijk is).

Er is al sinds de dag dat ik hem aangekocht heb via wehkamp niks aangepast, behalve natuurlijk de belangrijke updates voor drivers e.d.

Hier zijn de specs van mijn systeem.
http://h10025.www1.hp.com...=nl&lc=nl&product=4119601

Het beschikbare budget is €750,-

Kan hiermee iets gemaakt worden waarmee ik voorlopig weer een tijdje mee kan draaien?

EDIT: Ik wil nog even mededelen dat dit een aardig klein en compact apparaat is. Het heeft een behuizing van ca. 10 x 30 x 37 cm. grote dikke kaarten kunnen er dus niet in tenzij de behuizing ook op de schop genomen wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Oerbeer op 13-04-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:54
Voor 750 kun je een leuke game pc kopen, ik zou daar voor kiezen. Check de BBG voor verdere details.

reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oerbeer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-05-2024
ChrisLNFF schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:52:
Voor 750 kun je een leuke game pc kopen, ik zou daar voor kiezen. Check de BBG voor verdere details.

reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013
Maar betekent het dat als ik dus zo'n geheel nieuw samengesteld systeem aanschaf, ik apart een kopie van Windows erbij moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Jeps. Kost je 80 euro voor een volwaardige, iets minder voor een OEM.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sowieso dat ding niet upgraden maar voor een nieuwe kast gaan. Met het formaat kast en de hardware die er in zit moet je toch alles gaan vervangen.