Wie weet een winkel in de buurt van Ede of Utrecht, waar ze koelprut verkopen? Wachten op onze vrienden van de OC-shop duurt me toch te lang.
Aha, aangezien jullie het in het assortiment hebben zal het wel kwaliteitsspul zijn. Maareh, hoeveel krijg ik voor die 49 piekjes?
Ik ga een waterkoeler bouwen en heb naast de oppervlaktes van de CPU en de 2 caches van mijn Athlon, ook nog een groter oppervlak, over de volle lengte van het PCB, dat ik moet bedekken.
Red ik dat daarmee? Want anders wordt het toch nog wel erg duur...
Ik ga een waterkoeler bouwen en heb naast de oppervlaktes van de CPU en de 2 caches van mijn Athlon, ook nog een groter oppervlak, over de volle lengte van het PCB, dat ik moet bedekken.
Red ik dat daarmee? Want anders wordt het toch nog wel erg duur...
Hmmm, mooi zo, ik zal het in gedachten houden. Eerst even een koeler bouwen. Heb je die spullen in voorraad?
Verwijderd
Aatos, kijk nou eerst ff wat ze leveren voor dat geld voordat je reageert. Newt heeft het over Arctic Zilver en dat spul werkt echt wel iets beter als dat goedje wat jij gebruikt.
inderdaad..het is natuurlijk erg goed spul. Maar het is de vraag of je het nodig hebt. Ik heb een tubetje voor 5 gulden gehaald, en dat werkt ook wel.
het is maar net hoe die-hard je wil tweaken...op sommige dingen kan je natuurlijk ook overdrijven. Ik wil wel eens een test zien eigenlijk van verschillende koelpasta's.
50 piek lijkt niet veel in computerland, maar in normaal mensenland is het toch aardig wat hoor
het is maar net hoe die-hard je wil tweaken...op sommige dingen kan je natuurlijk ook overdrijven. Ik wil wel eens een test zien eigenlijk van verschillende koelpasta's.
50 piek lijkt niet veel in computerland, maar in normaal mensenland is het toch aardig wat hoor
Zodra het testsysteem klaar is, willen we ook een vergelijking doen van verschillende koelpasta's, tot tandpasta aan toe. Kijken wat er beter koelt: een stuk karton of zilverpasta.
Verwijderd
Al eens bij Microspeed gevraagd? Lindehorst Ede, goeie tent:goeie snelle service, redelijk aan de prijs elke avond tot 10 uur open..
Verwijderd
ik heb het gekocht in Utrecht
Radio centrum heette het
zo'n klusnerd's winkel met electronica
kostte 4,95
Radio centrum heette het
zo'n klusnerd's winkel met electronica
kostte 4,95
Vinkenburgstraat voor de mensen die nu nieuwsgierig zij geworden.
(bij McDonalds oude gracht de hoek om)
Hebben ook een aantal fans in het assorti,
ook 220 V.
(bij McDonalds oude gracht de hoek om)
Hebben ook een aantal fans in het assorti,
ook 220 V.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Ik kreeg het gratis !!! Bij Paradigit (???) , toen ik er voor het gigantische bedrag van 25 gulden een koelertje haalde .
Verwijderd
ga naar de display en vraag om pasta. zei zeggen klein of groot. neem de kleine maar das echt een hele hoop en daar betaal je 7 piek of zoiets voor. spul werkt goed. scheelt vier graden dan zonder pasta. en zo'n klein potje is genoeg om een het op een toastje behoorlijk dik op te smeren
Verwijderd
Vraag maar aan R2; deze heeft nu Arctic Silver en Peltier ervaring!!
Mijn inziens erg goed spul, vooral als je ook peltier koeling overweegt. Het doorsneel prut droogt er snel in bij lage temperaturen. Het Arctic Silver niet.
Mijn inziens erg goed spul, vooral als je ook peltier koeling overweegt. Het doorsneel prut droogt er snel in bij lage temperaturen. Het Arctic Silver niet.
EEEH koelpasta, is echt niet duur hoor, tenzij betaat uit bestandsdelen van goud en diamant
, dus als jer 45 gulden voor hebt betaal ben je echt geript
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Phoe Newt, ik hoop dat dat R2 moet zijn en niet de A2, die is wel heeeeel lang
Ik heb nu inderdaad ervaring met Arctic Silver in combinatie met een 72watt Melcor Peltier (OC-SHOP).
Dit is aangesloten op een P550E/Iwill Slotket combo, hierbovenop een PEP66.
De cpu bereikt in Idle stand een temp van -2 graden
, onder belasting (torture test van Prime95) komt de temp tot ca. 18 graden.
Dit zal mede komen door het Arctic Silver prut, ik heb het gebruikt en het is zekers fijn spul.
Beter zo Newt
Ik heb nu inderdaad ervaring met Arctic Silver in combinatie met een 72watt Melcor Peltier (OC-SHOP).
Dit is aangesloten op een P550E/Iwill Slotket combo, hierbovenop een PEP66.
De cpu bereikt in Idle stand een temp van -2 graden
Dit zal mede komen door het Arctic Silver prut, ik heb het gebruikt en het is zekers fijn spul.
Beter zo Newt
Ik ben de volgende patient! Nog even een Slot 1 gasket en ik kan ook gaan rauzen met mijn Alpha FAP3125 icm met een OC-Melcor Peltier! Tevens de Arctic Silver ertussen en gaan met die banaan!!
Je zou bijna denken dat we ervoor betaald worden..
Je zou bijna denken dat we ervoor betaald worden..
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Pagina: 1