bedrijf starten, webhosting en domeinregistratie

Pagina: 1
Acties:
  • 742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 22:15
Hallo

wie kan mij zijn ervaring vertellen over het volgende:

ben voor een zzp bedrijfje op zoek naar een goede site waar ik mijn domeinnaam kan vastleggen en die ook service gericht zijn mochten er problemen zijn. Ik merk dat er verschillende prijzen zijn, van 1 euro tot 30 euro...

Hebben jullie tips waar en hoe ik dit het beste kan oppakken?

En dan is het de bedoeling om een goede site te maken zonder verkoop etc. Is dat zelf te doen, of handiger te laten doen door iemand? Niet dat ik weken aan het knutselen ben en iemand met hobbymatig verstand zet er binnen 1 dag een nette site in elkaar.

Moet uiteraard professioneel ogen en werken..

hoor het graag!

gr,dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Een domeinnaam vastleggen kan gewoon bij een goedkope aanbieder, zolang je server niet vaak van ip laat veranderen hoef je niet vaak gebruik te maken van de service. Transip is wel een goede.

Maar dit alles klinkt alsof je er weinig verstand van hebt, misschien kan je beter iemand inhuren die alles doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 10:02
Let erop dat een domeinnaam registreren niet direct wil zeggen dat je ook een hosting pakket hebt. Dat zijn vaak twee verschillende dingen.

Bij transip, die inderdaad wel aardig z'n best doet kan je zo'n hosting pakket kopen. Een basic pakket kost dan 4,99 per maand. Dat is volgens mij inclusief het registreren van 1 domein naam.

Zoals Mr_gadget al zegt, wellicht verstandig om voordat je een aankoop doet betreffende een hostingpakket iemand in te huren die dit voor je kan regelen, inclusief het maken van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf zoal al opgezocht om een antwoord op je vraag te krijgen ? Er zijn genoeg reviews van hosting bedrijfjes te verkrijgen.

Wat betreft het zelf maken van een website zal je toch echt zelf na moeten gaan hoe goed je hier in bent en/of dat je gebruik wilt/kunt maken van templates om het professioneel over te laten komen. Een website laten maken hoeft niet duur te zijn overigens, genoeg studentjes die dit erbij doen en hier verrekte goed in zijn. Wederom een kwestie van zelf wat onderzoek doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshman_sof
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 22:15
Ben inmiddels zover dat ik zelf de site niet ga maken, maar op zoek ben naar een compleet pakket:

-domeinaam regelen
-website bouwen
-goede hosting
-goede service
-tegen normale prijzen

Iemand tips voor me waar te vinden, ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik denk dat je dan de ZZP/freelance hoek in moet gaan zoeken. Als je goede service wilt dan zou ik niet met de buitenlanders in zee gaan maar het lokaal houden.

Er zijn best bedrijven die ook je website willen bouwen maar voor een starter ga je dat niet leuk vinden kwa prijzen.

Daarnaast wat versta je onder "normale" prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Kom kom.. Je kan me niet vertellen dat je hier niets over kan vinden via Google. We verwachten hier een stukje eigen inzet, en die kan ik in jouw topic niet terugvinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.