Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Forum/Bug] Quotes & Witregels

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
quote1
Deze tekst heeft boven en onder een witregel in de editor.
quote2
Deze regel zit direct _achter_ de sluit-tag en direct _voor_ de open-tag van twee quotes.
quote3
Deze tekst staat _onder_ de quote zonder witregel en _boven_ een quote met 2 witregels.
quote4
Ik heb dit probleem in een ver verleden al eens aangekaart en toen werd het volgens mij opgelost. Quotes en witregels werken dus (alweer) niet goed samen. Ik vermoed dat het bij het parsen van de quote-tag mis gaat want bij gewone tekst blijven witregels wel bewaard.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

quote doet inner en outer trim, dus feitelijk is dat by design. Blijkbaar is het gedrag wel verwarrend. Outer trim is voornamelijk bedoelt om er voor te zorgen dat er in presentatie geen verschil is tussen:

[quote]...[/quote]blaat

en

[quote]...[/quote]
blaat

We zouden eens moeten kijken of we het gedrag kunnen aanpassen zodat outer trim maximaal 1 newline trimmed in plaats van alle newlines. Echter is dit gedrag al jaren zo en is er ook een simpele workaround wanneer het ècht wenselijk is om meerdere newlines voor of na een bepaalde tag te hebben: namelijk de [br]-tag. Het staat dus niet op onze prio-lijst om te fixen.

Intentionally left blank