Toon posts:

[iPhone] Alleen WhatsApp mobiel internet laten gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Vodafone een sim only scherp abonnement met een databundel van 100 m'n

Dat is inderdaad niet veel , maar die bundel wil ik graag alleen gebruiken voor whatsapp als ik buiten de deur ben. Voor de rest alles over wi-fi

Mijn vraag is dus of er een tweak/ app bestaat waarin ik kan aangeven dat alleen whatsapp gebruik kan/mag maken van mijn bundel. En er dus geen email of push berichten van bijv nu.nl of weerwidgets worden toegestaan als ik buiten de deur ben.

Ik heb op dit moment SBS settings op data uit staan. En alleen als ik zelf iets verstuur zet ik het even aan , maar push van whatsapp komen zo uiteraard niet bonnen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:10
welk besturingssysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stom, iPhone 5, iOS 6.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb je vraag in de titel opgenomen. Probeer hierop te letten bij het aanmaken van een topic: [iPhone] Alleen WhatsApp mobiel internet laten gebruiken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 14:38
Het lijkt me sterk dat dit mogelijk is zonder jailbreak, aangezien je daarvoor systeemrechten moet hebben.
Bij Android heb je hiervoor ook root rechten nodig (maar het kan wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:09
Omdat je SBSettings gebruikt maak ik op dat je al een jailbreak hebt?
Zo ja: installeer een firewall en zet Deny all icm allow whatsapp aan. Wel even goed opletten of push verbindingen dan wel blijven werken aangezien dat over een algemene Apple verbinding gaat.

http://ipad-os.net/firewall-ip-cydia/

edit: zorg dat poort 5223 open blijft staan. dan blijven push notificaties werken :)

[ Voor 12% gewijzigd door laurens0619 op 15-04-2013 11:08 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1