webshop voor nitwit, wat is jullie ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
ik open hier even een topic omdat ik door de bomen het bos niet meer zie...
Ik zou graag een webshop openen maar ik heb totaal geen kennis van html, cms, dreamweaver,joomla, wordpress en weet ik veel wat voor prachtige termen ik voorbij zie komen. Enige tijd geleden heb ik het eens met oscommerce geprobeerd maar dat is voor mij dus al veels te ingewikkeld....

Ik zoek gewoon een goede shop/pakket dat de grootste idioot kan bedienen.
Nu is daar gelukkig ook niet zoveel keuze in 8)7

Nu is mijn vraag wat is naar jullie ervaring de juiste keuze?

De shop moet gewoon lekker basic zijn:
Categorien en diverse sub-categorien, winkelmandje en factuurtjes uitspugen
Goede vindbaarheid met google uiteraard
Uitbreidbaar met meerdere shops is een pre
Advertenties door kunnen plaatsen naar marktplaats is een pre mits kosteloos wegens geringe marges...

Wie kan mij een setje de juiste kant uitgeven?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:33

auto660

1991 240 GL Brick

Tja, zelf ben ik ook zo'n idioot een ik gebruik wysiwyg. Een super makkelijk programma waar oa ook paypal betaalopties in zitten. Je kunt altijd even de trial proberen.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt vast wel reviews vinden van dit soort pakketten. Je kunt vast ook wel tutorials/videos vinden die de functionaliteit beschrijft.

Zet voor jezelf even een lijstje met criteria op en score die pakketten tegen die functionaliteit. Mocht je daarna nog hulp nodig hebben dan kun je met een goed onderbouwd verhaal komen om je laatste vragen weg te nemen. In dat geval kun je een nieuw topic openen waarop wij beter kunnen reageren. Dit is zo breed dat het zoeken naar vergelijkingen het enige is dat we voor je kunnen betekenen; en dat kun je zelf ook. Daarom gaat deze op slot. Succes.

Dit topic is gesloten.