Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 19:09
Afhankelijk van de situatie heb ik binnenkort snel een telefoon nodig, en mijn oog is gevallen op deze:
pricewatch: Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB Titanium

TeleParts24 zou deze binnen een dag kunnen leveren, echter ben ik erop geattendeerd dat deze shop buitenlandse telefoons verkoopt (Russisch, Pools, Hongaars). Dat is in principe geen probleem aangezien de hardware en software overal in Europa gelijk zijn (dacht ik), maar iemand vertelde mij dat de baseband versie 'the thing to watch' is. Deze kan verschillend zijn in deze landen waardoor ik in Nederland misschien veel slechtere ontvangst heb.

Ik kan erg weinig informatie over dit topic vinden - Zou iemand mij misschien in de goede richting kunnen wijzen waar ik meer hierover kan vinden, en nog belangrijker, of ik met gerust hart van TeleParts24 kan kopen?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:26
belsimpel is al goedkoper dan bestel je toch daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:57
Hier staan shopreviews van de winkel.
http://tweakers.net/shopr...ts24.html#tab:shopreviews
In principe zouden Europese toestellen het overal in Europa moeten doen, pas bij import van buiten Europa kun je te maken hebben met afwijkende basebands volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 19:09
saharoen schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 09:17:
belsimpel is al goedkoper dan bestel je toch daar ;)
Langere levertijd :)
swhnld schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:25:
Hier staan shopreviews van de winkel.
http://tweakers.net/shopr...ts24.html#tab:shopreviews
In principe zouden Europese toestellen het overal in Europa moeten doen, pas bij import van buiten Europa kun je te maken hebben met afwijkende basebands volgens mij.
Dat was mijn eerste gedachte, tot zover ook niets gehoord dat dit tegenspreekt. Ik wilde het alleen even zeker weten :)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"