Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hulp bij audiosysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een audiosysteem, maar heb daar niet veel verstand van.
Ik wil graag minstens een 5.1 systeem waarop ik ook met mijn laptop en smartphone makkelijk draadloos muziek kan afspelen (Bluetooth of wifi) en natuurlijk kan aansluiten op mijn tv.
Draadloze verbinding tussen de verschillende speakers zou ook fijn zijn.
Blue ray spelen of 3d etc is niet belangrijk alhoewel ik me realiseer dat dit meestal in het pakket zit.
Graag dus een set met een zo goed mogelijk geluid, die ook goed hard kan en aan deze eigenschappen voldoet.
Ik zou er tussen de 300 en 400€ aan uit willen geven.
Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 00:07 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud> cea

Wise enough to play the fool

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

(jarig!)
Heb je ook in VA gekeken hier? Met die eisen en dat budget, kom je eigenlijk niet er onderuit om 2e hands speakers te kopen, met een nieuwe recevier er bij.

JBL SCS 200.5 (Zilver)

Dan houd je nog €300 over voor een receiver die je kan halen bij je audioboer om de hoek.
De bovenstaande speakers set is bij uitstek geschikt voor films en game, en niet geschikt voor muziek vanwege een gapende gat in het midden bereik.

Daarvoor zijn de onderstaande sets beter geschikt voor.

Infinity Primus HCS 5.1 Surround Set
of
JBL LX 5.1 Speaker Set
of
1 van de andere tallose aangeboden 5.0 of 5.1 setjes in de achtertuin aan Tweakers.

Als je echt budget wilt, laat je iemand anders lekker mee betalen door voor een 2e handse optie te gaan met de speakers, de receiver zou ik persoonlijk nieuw kopen vanwege wijzigende hdmi specs en audio codecs. :Y)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity