radio op een set speakers, film op de andere .. is dit mogel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511853

Topicstarter
Hey hey !
Eerste topic op got en al meteen een vraagje ..

Ik heb thuis een htpc met daarop win7 met 2 user accounts.

Ik gebruik 1 account voor de "front end" met xbmc, en een tweede account die ik via m'n laptop beheer (via rdp)

Nu vroeg ik me af of ik op de "front end" account een film zou kunnen spelen en daarvan de audio naar mijn surround systeem kan sturen, en dan op de tweede account een internetradio zou kunnen afspelen en deze audio op een tweede aangesloten speakerset kan afspelen ..

Is dit ubehaupt mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb geen idee of je met beide gebruikers tegelijk aan het werk kan zijn, maar vrijwel elk modern besturingssysteem laat het toe om verschillende programma's verschillende geluidsapparaten te gebruiken. Bijvoorbeeld je film-audio digitaal over HDMI en tegelijkertijd Spotify over de onboard kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 19:38
Je bedoelt dus dat je verschillende 'zones' wilt laten afspelen. Iets wat mogelijk is met receivers in het midden/hoog segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik had dit met Skype, maar hiervoor heb ik in de Skype instellingen moeten instellen dat hij me optische uitgang moet gebruiken. Waarschijnlijk kun je dit ook via xbmc regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511853

Topicstarter
ik heb men surround op groen, roze en blauw aangesloten en de wireless set hangt aan de zwarte aansluiting (kleuren doen er niet toe, maar je begrijpt hoe ik het aangesloten heb ..) dus ik moet al echt kunnen kiezen welke audio stroom naar welke poorten gaat ..