3300Wp no | 2475Wp zo | SMA5000TL21 | 990Wp zzo garage | Steca 500 | | PVoutput SMA + Steca | Zero DS electric bike
De Find My iPhone app hoeft er niet op te staan, je moet 't alleen aan hebben staan in de prefs. Mischien stond 't wel gewoon aan dus log gewoon 's in op icloud.com.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
yup, heb ik reeds geprobeerd. Maar ik zie geen apparaten ingeschakeld staan naast m'n iphone..
3300Wp no | 2475Wp zo | SMA5000TL21 | 990Wp zzo garage | Steca 500 | | PVoutput SMA + Steca | Zero DS electric bike
Les geleerd, volgende keer beter op je spullen letten, regelmatig back ups doen via itunes en een track app installeren.
ja, duhuh natuurlijk.. verder geen technische tip?
De enige manier is als je bij de logs van iets kunt waar 'ie op inlogt, bijvoorbeeld een mail server.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Apple heeft mijn Macbook ooit kunnen traceren via AppleCare! Stond toen ook niet aan... enige wat ze nodig hebben is je Apple ID die daar ingelogd is.
Give it a try..!!
Toen lag hij op school haha..
Give it a try..!!
Toen lag hij op school haha..
je bedoelt dat je geen applecare had en ze 'm toch konden traceren?
ja, wacht ik zoek even het adres waar ik dat gedaan had:
[edit]
hier:
0900 7777 703
https://expresslane.apple.com/Issues.action
[edit]
hier:
0900 7777 703
https://expresslane.apple.com/Issues.action
Bedankt!
Net het bovenstaande nummer gebeld maar helaas, zij kunnen bij mobiele apparaten niet meer doen dan iedere andere gebruiker. En als Find my Iphone er niet op staat kunnen zij niets. Bij laptops zijn er wel mogelijkheden vertelde ze. Helaas loopt dit spoortje dood..
Net het bovenstaande nummer gebeld maar helaas, zij kunnen bij mobiele apparaten niet meer doen dan iedere andere gebruiker. En als Find my Iphone er niet op staat kunnen zij niets. Bij laptops zijn er wel mogelijkheden vertelde ze. Helaas loopt dit spoortje dood..
Pagina: 1