Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben Ronald en heb me hier aangemeld omdat ik een probleempje heb.

Ik heb sinds kort een AMD A10-5800K Black Edition processor met een Asus f2a85-v moederbord met een ati 7660d onboard en met 8 gb Kingston hyper x ddr-3 1600 geheugen.

Ik heb nu mijn tv met hdmi en beeld scherm met dvi er op aan gesloten maar als ik mijn bureau blad op klonen zet krijg ik op de tv als ik een film afspeel een rare balk onder in beeld wat net lijkt als of dat ie daar een halve seconde vertraagt afspeelt.

Als ik mijn bureau blad op uitbreiden zet en dan de film op full screen afspeel op de tv heb ik nergens last van.

Mijn vraag is als ik een AMD Radeon HD6670 erbij zet in crossfire lost dat dan mijn probleem op?
of heeft iemand nog een andere oplossing.

M.v.g. Ronald.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 19:40 ]

Verwijderd

Weet je zeker dat die HD7660 onboard zit en geen losse kaart is? ATI heeft standaard iets van randen om het scherm die je via de driver weg kan werken. Misschien is dat niet wat je bedoeld maar installeer de nieuwste driver en kijk is bij ATI / CatalistControlCenter beeldscherm instellingen hier kan je dat instellen. En waarom gebruik je niet bureaublad uitbreiden? Dit is voor velen de beste optie namelijk en zo kan je doorwerken op je PC als er een film draait ;)

Verwijderd

Topicstarter
hoi larsiano

ik heb de nieuwste drivers er op staan en het zijn geen zwarte randen maar echt het beeld zelf
en de 7660d is echt onboard geen losse kaart

en vind het klonen zelf fijner werk want als ik een youtube filmpje afspeel speelt die niet af op mijn 2e scherm
ik werk nu ook met uitbreiden maar het moet gewoon werken volgens de spec's

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 19:48 ]

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Als je de onboard videokaart (igp) in de A10-5800K gebruikt is het niet mogelijk om een crossfire opstelling te vormen samen met een HD6670 daarnaast. Misschien kun je oudere drivers installeren en dat dit het probleem oplost? En anders evt. zelf in Catalistcontrolcenter beetje 'flik flooien'.

Je kunt ook proberen om alleen een enkel Hd6670 te gebruiken en hierop je tv aan te sluiten en je monitor ;).

Verwijderd

Topicstarter
maar volgens de amd site kan ik wel een crossfire opstelling maken met hd6670 ze bevelen zelfs die kaart aan dus dan snap ik jou antwoord niet.

en als ik het dan heb waar sluit ik mijn hdmi en dvi dan aan op de nieuwe video kaart of op het moederboord of op elk 1 dus de ene op de video kaart en de andere op het moederboord

• JcHm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-02 20:25
Kun je misschien een foto plaatsen van hoe je TV en gewone scherm er uit zien? Misschien dat mensen op het forum daardoor een betere diagnose door kunnen stellen.

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:03:
maar volgens de amd site kan ik wel een crossfire opstelling maken met hd6670 ze bevelen zelfs die kaart aan dus dan snap ik jou antwoord niet.

en als ik het dan heb waar sluit ik mijn hdmi en dvi dan aan op de nieuwe video kaart of op het moederboord of op elk 1 dus de ene op de video kaart en de andere op het moederboord
Je kunt gewoon de 6670 crossfire draaien met de igp van de a10. Misschien kun je inderdaad een foto maken van het probleem, ik denk dat het ergens een instelling is en niet dat je cfx nodig hebt

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb even een foto gemaakt kunnen jullie dus zien waar ik het over hebt
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/5950/img0554kv.jpg

ik heb het dus over de onderste balk in beeld dit heb ik dus alleen als ik hem op dupliceren zet
Pagina: 1