hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Dat het niet specifiek voor een bepaalde architecture (bv i386, of alpha) gecompiled is, het zou dus op elke arch. moeten werken... gokje.
Dat zal dan dus nooit binary zijn... is vaak bij documentatie het geval (die hoef je niet te recompilen voor je SPARC hoor
) of bij architectuuronafhankelijke dingetjes zoals Perl scriptjes enzo.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
ach kijk,..... zo zit het...
weet iemand dan nog een proggie om vanaf een andere computer samba, apache te beheren..... om nou achter een 14" schermpje te werken. ....
ik wel al geprobeerd http://host:901 bijvoorbeeld... maar dan zou ik samba configuration moeten krijgen.. maar dan krijg ik z'on microsoft schermpje..
/off topic: jotti, gaaf icon.
weet iemand dan nog een proggie om vanaf een andere computer samba, apache te beheren..... om nou achter een 14" schermpje te werken. ....
ik wel al geprobeerd http://host:901 bijvoorbeeld... maar dan zou ik samba configuration moeten krijgen.. maar dan krijg ik z'on microsoft schermpje..
maar die staat er niet
En dan liever SSH dan Telnet 
[offtopic]
Thx, vond ik ook wel geinig
[offtopic]
Thx, vond ik ook wel geinig
voor een intern netwerkje.. zonder (vooralsnog) connectie naar buiten kan je toch net zo goed telnet als ssh gebruiken... Of zijn er nog meer andere voordelen dan behave het veiligheids risico?
maar die staat er niet
Ja... dan kun je net zo goed telnet gebruiken eigenlijk (mits opoe Salomink niet gaat sniffen natuurlijk
)
Microsoft schermpje dat vraagt om username en passwd? Gewoon als username root, en dan je passwd ook natuurlijk...Op zondag 03 juni 2001 23:50 schreef hobbeldebobbel het volgende:
ach kijk,..... zo zit het...
Of een foutmelding? Dan SWAT installeren en nog eens proberen.. (swat is dus die web-config-tool die draait op poort 901)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
dat swat draait lokaal goed... als ik met vnc op die linuxbak ga en dan localhost:901 in een browser doe... dan doet ie het ook...
als ik daarentegen vanuit een andere comp in het netwerk 172.4.4.1:901 bijvoorbeeld intyp dan doet ie het niet
als ik daarentegen vanuit een andere comp in het netwerk 172.4.4.1:901 bijvoorbeeld intyp dan doet ie het niet
maar die staat er niet
Pagina: 1