Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zet er een ROM op die standaard apps2sd ondersteund en neem een flinke SD kaart (16 GB of hoger).
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Er zit zo'n 150mb standaard in blijkbaar, ik heb 40mb gebruikt en er is nog 20mb vrij.Outerspace schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:36:
Kan je niet kijken hoeveel data/schijfruimte er daadwerkelijk gebruikt wordt? Dat is vziw een standaard optie die ingebakken zit in Android.
Is er misschien nog een andere oplossing?speedme schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:42:
Kijk op XDA en root je telefoon.
Zet er een ROM op die standaard apps2sd ondersteund en neem een flinke SD kaart (16 GB of hoger).
Ik heb het nl. wel gehad met Custom Roms, aangezien ik al 2x een softbrick heb moeten repareren..
Of heb jij anders een ROM die sowieso voor mij bruikbaar is?
[ Voor 7% gewijzigd door timmie1 op 12-04-2013 16:49 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Chris Smoove op 12-04-2013 16:52 ]
Hoe root ik mijn toestel zoals het hoort?
De vorige keer ging het helemaal fout en aangezien ik nu geen nieuw toestel kan kopen (wél wil)
moet ik nog even voorzichtig mee zijn... ;-)
En levert het mij ook wat op wat betreft performance?
[ Voor 10% gewijzigd door timmie1 op 12-04-2013 16:55 ]
Zoek op google een root zipfile voor je toestel. Zet die op je sd of interne sd. Sluit je toestel af en ga in cwm mode door vol+, home en power in te houden. Flash de zipfile en dan rebooten. Klaar is kees.
Hier de zipfile: http://www.droidforums.ne...-2-3-7-a.html#post2130907
[ Voor 21% gewijzigd door Chris Smoove op 12-04-2013 21:10 ]
Zelfs na een custom rom had het ding maar 100mb vrij.
Volgens mij moet je je er gewoon bij neerleggen dat die toestellen zo weinig geheugen hebben...