In de benchmark van de gtx Ttitan en AMD zijn monster kom ik het volgende tegen bij het onderdeel Crysis,
"In Nvidia's Control Panel staat de anti-aliasing-transparancy-modus op multisampling en is de texture-kwaliteit op 'quality' ingesteld."
Ik het zelf een SLI-setting van MSI gtx680.
Ik ga er altijd van uit dat je het beste gewoon het gameprofiel kan hanteren en het ingame gewoon aanpast naar de maximale settings.
Heb het bij Assasssin's Creed 3 ook is geprobeerd dit handmatig te verbeteren maar zag totaal geen verschil.
Heb ik dit nou volledig mis?
Is er wel degelijk een winst te halen in het grafische gedeelte?
Het gaat dus echt om een verbetering in de graphics en dus niet een verbetering van performance/fps.
Oftewel hoe mooier hoe beter
Alvast bedankt voor de reacties.
"In Nvidia's Control Panel staat de anti-aliasing-transparancy-modus op multisampling en is de texture-kwaliteit op 'quality' ingesteld."
Ik het zelf een SLI-setting van MSI gtx680.
Ik ga er altijd van uit dat je het beste gewoon het gameprofiel kan hanteren en het ingame gewoon aanpast naar de maximale settings.
Heb het bij Assasssin's Creed 3 ook is geprobeerd dit handmatig te verbeteren maar zag totaal geen verschil.
Heb ik dit nou volledig mis?
Is er wel degelijk een winst te halen in het grafische gedeelte?
Het gaat dus echt om een verbetering in de graphics en dus niet een verbetering van performance/fps.
Oftewel hoe mooier hoe beter
Alvast bedankt voor de reacties.