Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:00
12 en13 april is er weer inch korting op tv's bij saturn. Tot 16% korting.

Sommige tv's zijn uitgesloten. Tijdens de vorige actie ging bcc mee in de aktie en bij verscillende vestigingen deden daar wel alle tv's mee ( o.a. In beverwijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:15

Perkouw

Moderator General Chat
Titel fixed, zie ook het beleid.

[ Voor 52% gewijzigd door Perkouw op 12-04-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansan378
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:10
Ik heb in dat weekend een LG 42LM760s gekocht en gisteren maar eens met die club gebeld, aangezien ik tot op heden nog niets gehoord heb van levering.
Blijkt dat die TVs de 18e binnen zouden moeten zijn gekomen bij ze, maar dat dit niet het geval was. En een nieuwe datum hadden ze niet!?

Nu vraag ik me af of die levering er uberhaupt nog komt.
Iemand ook een bestelling gedaan waarvan de TV wel/niet al binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Daansan378 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:07:
Ik heb in dat weekend een LG 42LM760s gekocht en gisteren maar eens met die club gebeld, aangezien ik tot op heden nog niets gehoord heb van levering.
Blijkt dat die TVs de 18e binnen zouden moeten zijn gekomen bij ze, maar dat dit niet het geval was. En een nieuwe datum hadden ze niet!?

Nu vraag ik me af of die levering er uberhaupt nog komt.
Iemand ook een bestelling gedaan waarvan de TV wel/niet al binnen is?
Wellicht dat ze nog een partij ergens hebben staan, maar vanuit LG is die al een tijd uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansan378
Vandaag nog eens gebeld en wederom hebben ze nog geen datum. Vreemde praktijken daar bij Saturn.
Ik kijk het nog een paar dagen aan, Anders toch maar annuleren voordat de TV overal uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
Vreemd want in Tilburg stonden nog een aantal van deze toestellen, wellicht dat de webshop de levering van de 42LM760 nog moet krijgen (bijvoorbeeld een backorder) Ik zou me geen zorgen maken, die tv ga je zeker krijgen.. De webshop zou desnoods beroep doen op vestigingen om voorraad over te nemen.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansan378
Om de berichtenstroom toch even netjes af te maken: De TV wordt dan toch nog geleverd. Vandaag! :-)

Dit is mijn eerste Saturn bestelling. Ik mag toch aannemen dat het verzendproces normaal gesproken iets beter is dan dit?

bestelling 12 april -> verzending vollgens Saturn 3-5 werkdagen -> 23 april verzending -> 24 april bezorging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Service kennen ze niet bij de Saturn..ze hebben bij de webshop een online ticket systeem waar gewoon NIET op gereageerd wordt behalve een automatische ticket bevestiging (inclusief nummer).
7 meldingen gedaan..0 reactie ondanks de tekst in de ticket bevestiging.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansan378
Nou heb ik die tv een paar uur aangehad om eens te testen of het scherm en de tv voldoet. In de forums kom je veel zaken als bleeding, banding etc tegen.

Uiteindelijk besloten om de tv retour te zenden om een and model te kopen. Saturn gebeld over hoe te retourneren, en wat zeggen die lui: sorry! De tv heeft aangestaan, dus nemen we hem niet meer terug. Daag. Mag dit zomaar? Er bestaat toch ook zoiets als koop-op-afstand en op hun eigen site staat dit betreft retour zendingen:

Iemand advies?

Retourneren / omruilen van producten gekocht via de Saturn-Webshop.
23.1 Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product of een vooraf door u aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd zult u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zult u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Saturn (online) retourneren, conform de door Saturn (online) verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

23.2 Uitgesloten van bedenktermijn zijn:
Op maat gemaakte producten. Bijv. foto albums.
Cd/dvd en softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken.
Diensten en abonnementen die direct in gebruik zijn of worden genomen.

Indien u het product toch retour wil sturen klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Uit de voorwaarden blijkt dat je dus gewoon je TV retour kunt doen, het is voor hun natuurlijk standaardprocedure om je te proberen af te wimpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daansan378
Ik heb hier een draadje gestart. Dank voor alle reacties.
Daansan378 in "Saturn wil net bezorgde tv niet terug nemen"
Pagina: 1