Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 11:14
Hallo Leutes,

Mijn mobiele abonnement loopt een der deze maanden een keer af, dus er moet weer een nieuwe gekocht worden.
Nu ben ik zelf wel een klein beetje van hoe en wat, maar ik kan niet meer kiezen tussen welk soort abo.
Ik zou graag de S4 willen kopen, icm met een abo omdat het mij handiger lijkt dan los. Maar ik zie dat de prijs van de S4 al behoorlijk is gedaalt dus zou ik hem beter niet los kunnen halen met een sim only?
Ik verbruik per maand ongeveer; 150 min /150 sms en 500- 750 MB.
En voor mijn abo die ik nu heb betaal ik 40€ in de maand maar heb ik toch al veel meer; 550 min/1100 sms + 1024 MB, zijn alle prijzen zo hoog geworden of ligt dit nu aan mij ?

Thnx!
Dutchlegendx :)

• Hiawathay
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:31
De S4 kost zo'n 650 euro los. Stel je pakt een sim only abonnement bij tele2 (volgens mij de goedkoopste) met 1gb en 300 belminuten/sms, kost dit 16 euro per maand, de eerste 24 maanden. Dat is dus 16x24+650=1034

Dan is het even afwachten en uitrekenen hoeveel je kwijt bent voor een abonnement met s4 erbij. ;)

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 15:58

jdwrist

En het antwoord is koekje

ik heb ook al zitten rekenen en kom tot de conclusie dat het eigenlijk weinig uitmaakt.

of dat je nu een los toestel koopt met een sim only ben je tussen de 1000 en 1200 kwijt in 2 jaar

en een toestel met abo ook rond om die koers.

Ik ga hem dan ook maar los aanschaffen aangezien ik met mijn huidige abonnement nog ruim 2000 belminuten heb staan

Live youre Life and Enjoy every Day

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Het belangrijkste is, wil je je toestel financieren, of heb je het geld liggen. Heb je het geld en koop je het toestel, heb je lagere maandlasten (en bij tegenvallende inkomens in de toekomst zit je ook beter), heb je het niet dan kun je voor financieriing gaan.
Een ander punt, bij SIM only kun je aan het einde van je contract gewoon laten doorlopen, terwijl bij toestel financiering je indien je dat doet geld weggooit en er niets aan over houdt.