Zie http://www.dutchpowercows.org
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Hoe kan ik bij deze versie het block progress bekijken?
[Jun 03 19:17:50 UTC] 1 cruncher has been started.
.R...10%.....20%.....30%..
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
dit snap ik niet helemaal.......Op zondag 03 juni 2001 22:04 schreef Mr_Atheist het volgende:
Laat alle mensen die lid zijn op hetzelfde emailadres flushen en zet een proxy op voor de individuele stats.
Zie http://www.dutchpowercows.org
2. je flushed en wacht een paar dagen
3. je kijkt HIER om te lezen hoe je de DPC kan joinen
4. je zet een pagina en stats op lees hoe je dat moet doen HIER
5. je laat iedereen die je ken op jou mail adres en proxyserver flushen en je hebt een sub team
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Tja wat mensen hier aan jouw bieden is dat iedereen op hetzelfde email adres flusht en je zo dus maar 1 account hebt. Je flusht zo dus echt voor DPC onder 1 account.Op zondag 03 juni 2001 21:47 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Topicnaam zegt het al..
Wat jij aangeeft is een subteam, dit is dus een team bij d.net waar verschillende email adressen voor flushen en wat dus niet echt lid is van DPC maar alleen maar aangeeft dat er wel voorzijn.
Wanneer je zeker weet dat je dit laatste bedoelt kun je hier je team 'lid' maken.
[AbC]
Dit is niet waar! Deze subteams werken allemaal met één email-adres! Dnet ondersteunt officieel helemaal geen subteams !Op maandag 04 juni 2001 17:19 schreef sharky_ het volgende:
[..]
Wat jij aangeeft is een subteam, dit is dus een team bij d.net waar verschillende email adressen voor flushen en wat dus niet echt lid is van DPC maar alleen maar aangeeft dat er wel voorzijn.
Wanneer je zeker weet dat je dit laatste bedoelt kun je hier je team 'lid' maken.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Anders lees je eerst even de hele topic door, zoveel is dat niet. Dan was het je duidelijk geworden dat hij een subteam binnen de DPC wil. En idd ondersteunt D.net geen subteams. Alleen teams zoals DPC en AT, maar dit zijn dus gewone teamsOp maandag 04 juni 2001 17:19 schreef sharky_ het volgende:
[..]
Tja wat mensen hier aan jouw bieden is dat iedereen op hetzelfde email adres flusht en je zo dus maar 1 account hebt. Je flusht zo dus echt voor DPC onder 1 account.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ho ho, het leukste team van Nederland is niet zomaar na te makenOp maandag 04 juni 2001 14:07 schreef masterwill het volgende:
zoals bijv: Team Frikandel Speciaal
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Hij was idd vergeten om dat er even bij te vermeldenOp dinsdag 05 juni 2001 12:33 schreef Scraper het volgende:
Hij had het dan ook niet over het leukste team
..so be wary of any man who keeps a pig farm..