Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:34

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb de iPhone 5 al in gebruik zolang die uit is in Nederland, nja met een paar weken vertraging dan.

Nu heb ik sinds een 2 tal weken een laad probleem. Hij laadt niet op als ik de stekker er 'gewoon' in doe. Wel als ik hem aandruk en iets omhoog duw (de kabel).

Nu heb ik 'm dus de afgelopen weken opgeladen om met de stekker tegen een muur te zetten, zodat de telefoon onder een hoek staat en een beetje op de stekker leunt, maar ook dit gaat steeds slechter.

Wat kan ik het beste doen? iPhone via Hi Toestellease.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kijken of er materiaal/stof in je connector zit. Vriend van mij had daar ook last van en het scheen dat ze er echt hele navelhamsters uittrokken :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-07 16:54
Dit klinkt heel erg als een slechte kabel. Is er de mogelijkheid om een kabel van iemand anders te lenen en te kijken hoe je iPhone daarop reageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Touchdomex schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:49:
Kijken of er materiaal/stof in je connector zit. Vriend van mij had daar ook last van en het scheen dat ze er echt hele navelhamsters uittrokken :X
Merk al dat ik wat te weinig info heb gegeven.
Heb 'm al geprobeerd schoon te maken met een tandenstoker en WC papier
Xudonax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:49:
Dit klinkt heel erg als een slechte kabel. Is er de mogelijkheid om een kabel van iemand anders te lenen en te kijken hoe je iPhone daarop reageerd?
Het is echt de telefoon, verscheidene kabels geprobeerd van anderen. Werken perfect en direct op hun iPhone en niet (of slecht) op de mijne). Heb zelf ook 2 kabels waarvan er geen werkt.

EDIT:

Beetje rond gezocht op de Hi Site, en blijkt dat ik SmartCare Basic heb (omdat je bij dat lease gedoe zit).
Zie hier.

Wellicht dat ik 'm gewoon daar naartoe breng en dan maar afwacht...

[ Voor 14% gewijzigd door ChillPascal op 11-04-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Haha opgelost.

Medewerker van Hi Smartcare is een dag na het belletje naar Hi langs geweest. En heeft mij een nieuw toestel gegeven i.p.v. een leentoestel voor 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:32

Quakie

quakelen

Herkenbaar, ik heb hetzelfde probleem. Niks vervelender om te merken dat je telefoon dood is in de ochtend terwijl hij aan de lader lag. Ik heb hem inmiddels schoon gemaakt en hij laadt nu gemakkelijker op maar erin steken en laden is er (nog) niet bij. Misschien zit er toch nog meer stof in dan gedacht.

Bij vorige connector nooit last mee gehad. En daar haalde ik echt vaak enorm stofdeeltjes uit.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 09:17

Underworld

+1 Inzichtvol

Enige punt waar ik een merk als Sony sterker in vindt. Afgesloten openingen doormiddel van plastic stukjes. Wel chill opgelost. Je had ook naar Leidseplein kunnen gaan tenzij je in bijv. Maastricht woont natuurlijk

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Underworld schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:04:
Enige punt waar ik een merk als Sony sterker in vindt. Afgesloten openingen doormiddel van plastic stukjes. Wel chill opgelost. Je had ook naar Leidseplein kunnen gaan tenzij je in bijv. Maastricht woont natuurlijk
Lijkt me bij toestellease niet zo handig. Daar is de telefoon eigendom van de provider.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 05:03
Hier ook oplaadprobleem...telkens iets onder de kabel leggen zodat ie omhoog gaat en verbinding krijgt...daarnaast op mijn werk valt hele internet verbinding weg en probeer ik door ff de vliegtuig mode en 3g mode aan en uit te zetten...echter helpt dit niet en moet ik dus telkens mijn telefoon aan en uit zetten om weer internet te kunnen gebruiken...meer mensen dit probleem?
Pagina: 1