Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511186

Topicstarter
sorry dat ik dit berichtje onder deze groep plaats, maar kon nergens anders iets vinden waar dit bij paste..

maar even een vraagje.

ik ga binnenkort naar amerika op vakantie, daar huren wij een camper en er zit een DVD speler in.

nu weet ik dat amerikaanse dvd's over een ander type bestand beschikken dan de NL dvd's.

ik wil een zoot gedownloade/gebrande films meenemen.. maar kan die amerikaanse dvd speler
mijn zelf gebrande schijfjes afspelen ?

(ik heb al even op internet gekeken maar ik kwam er echt niet uit)

alvast bedankt mensen !

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 10:09
Ja dat. Maar zelfgebrande DVD's hebben meestal geen regiocode.
Wat wel/ook speelt is PAL hier vs NTSC daar.
Als de DVD speler de PAL schijfjes al afspeelt, zal 99% van de tv's aldaar er niks mee kunnen...

Waarom DVD's mee op vakantie? 8)7 Ga genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gaat idd niet werken ivm de regiocode.
Having said that: als je een aantal weken rondtrekt in de USA, ben je, zeker als je zelf rijdt en veel wilt zien, 's avonds blij als je in je nest ligt. Ik heb het vorig jaar bijna 3 weken gedaan, veel gereden (ca 3500km) heel veel nationale parken, NYC, LA, SF, LV en PHX en een hoop wat er tussen ligt en ik was om 10 uur 's avonds echt bekaf. Na het eten bakkie koffie, ff kletsen nog, nest in, kort TV kijken en slapen als een os.
Heerlijk, kan niet anders zeggen :)

Tip voor de nationale parken: Rij voor zover dat met de camper kan eerst naar het einde en dan terug, Dan struikel je niet over de hordes toeristen, je weet zeker dat je het hele park ziet en je kunt op de terugweg ook nog die mooie foto's maken. Bovendien qua tijdsplanning handiger als je voor een bepaalde tijd ergens wilt zijn nadat je het park gezien hebt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Afspelen van media > MSH