Ik loop tegen het issue aan dat een App die ik in Xcode heb gemaakt niet wil installeren. Na het clicken op de download link vanuit Safari blijft de icon van de App grijs, heeft een lege progress bar en staat op 'Waiting...'. De App is niet te verwijderen zoals je dat op de normale manier zou doen (klikken en vasthouden icon) of via iTunes. De iPad van interface taal veranderen lijkt er wel voor te zorgen dat de icon compleet verdwijnt.
Verschillende vragen van mensen soortgelijke problemen op andere forums krijgen antwoorden als 'controleer de plist', 'kan je de plist openen', 'kan je de link naar de ipa in de plist openen'. Dat lijkt allemaal goed te staan, ik kan de plist netjes downloaden en de inhoud zien, ik kan ook de ipa downloaden.
Installeren van de App rechtstreeks vanuit Xcode op de iPad werkt zonder problemen, maar ik kan dat moeilijk voor iedereen binnen ons bedrijf doen en daar hebben we ook niet de 'inhouse' development license voor aangeschaft.
Is er iemand die dit herkend en een oplossing weet?
Verschillende vragen van mensen soortgelijke problemen op andere forums krijgen antwoorden als 'controleer de plist', 'kan je de plist openen', 'kan je de link naar de ipa in de plist openen'. Dat lijkt allemaal goed te staan, ik kan de plist netjes downloaden en de inhoud zien, ik kan ook de ipa downloaden.
Installeren van de App rechtstreeks vanuit Xcode op de iPad werkt zonder problemen, maar ik kan dat moeilijk voor iedereen binnen ons bedrijf doen en daar hebben we ook niet de 'inhouse' development license voor aangeschaft.
Is er iemand die dit herkend en een oplossing weet?
[ Voor 11% gewijzigd door jandirks op 11-04-2013 20:18 ]